Ik erger me dood aan die ouders van mirac. Ze leggen dat kind niks uit, doen alles over zijn hoofd heen en betrekken hem nergens bij. Die man heeft voor mijn gevoel ook totaal geen respect voor zijn vrouw. Dat zeuren terwijl ze doodziek op bed lag verleden week en hij negeert haar volkomen als ze iets tegen hem zegt. Ik vins silvijn ook echt een superleuk kindje. Ben het wel eens met zijn opvoeding, afgezien dat geneuzel over vlees haha
Pff, die moeder van Mirac is veel te soft! Ze lacht gewoon als hij haar en zijn zusje slaat. En die vader noemt hem elke keer 'dat kind'. Klinkt zo hard en gevoelloos. Hij was overigs echt lelijk geknipt, haha. Bovenop allemaal nog plukken. Jamy mag inderdaad echt niks, maar snap wel dat hij bij dat water niet uit de buggy mag.
Ik zei al tegen mijn man, zo die hebben het relax op die camping. Dat kindje mag echt helemaal niks. Het enige wat ze tegen dat kindje zeggen, nee mag niet, nee niet doen. Vreselijk. Arm kind
Bij ons thuis hoef ik niet veel te corrigeren omdat er niet veel dingen kwaad kunnen, nu was ik woensdag op verjaardag en werd mij verteld dat ik beter wel alle spullen op tafel kon laten staan,want als je elke keer nee zegt leert ie het vanzelf wel! Ze waren zeker even vergeten dat ik Collin 24/7 opvoed en dat als ik hun advies zou opvolgen dan ook 24/7 "nee" moet roepen maar dat zij na een paar uurtjes op de verjaardag van zijn sterke ondernemingsdrift af zijn en bij kunnen komen. Collin werd op die verjaardag dus ook doodmoe van al dat onnodige gecorrigeer van hun. OT: Die vader van Mirac, toen hij (waarschijnlijk van werk?) de deur open deed toen hij thuis kwam, keek zijn kinderen aan en begon hij al te zuchten, mennn die gast heeft echt een probleem (met zichzelf) hij liep aan het einde van de aflevering ook steeds te janken dat 2 kinderen hem al te veel was, nou begin dan maar niet aan een derde, dat overleef je vast niet
Ik herken er veel van onze zoon maar ook onze opvoeding in. (zelfde leeftijd) Alleen ben ik een zeur ouder die wel corrigeert (al heeft dat niet altijd nu ) Gelukkig ben ik erg standvastig en sta ik geheel achter mijn opvoeding/ onze opvoeding. Wij gebruiken de tekst kijken doe je met je oogjes ook. en zoonlief doet heel braaf zijn handjes op zijn ruggetje, hij zal niet snel iets pakken zonder het te vragen. als die enthousiast pakt die ook wat gewoon, maar gelukkig kan die het ook makkelijk terug leggen. Ik ben er best wel trots op als ik het vergelijk met anderen, als ik dan hoor bij vrienden dat alles gesloopt wordt van bierviltjes in de xbox en de kat die geslagen wordt, heb ik gelukkig geen last van heeft heel wat nee uurtje gekost. Het is niet altijd negatief
Is het alweer volgende week donderdag Vind het zo leuk...geniet er echt van op de donderdag is het mijn avondje hahaha Badderen, huispak aan en heerlijk neerploffen op de bank met een bak thee Van mij mag dit nog wel weken duren zo Ik vind verschillen zo grappig van opvoeden...heerlijk om te zien ben benieuwd hoe wij het er straks vanaf brengen hahaha
Vond het ook erg leuk, kijk het al vanaf het begin! En die Silvijn, wat een heerlijk kereltje zeg! Doet ons echt denken aan onze jongste dochter! Die kan ook ze heerlijk met haar eten knoeien Maar ach...ze eten wel op die manier! Lekker knoeien hoor! Echt heerlijk om te zien. **behalve dat geneuzel over vlees etc) Isabel ook een heerlijk kind! De ondeugendheid straalt er vanaf zeg! Ik hou wel van zulke kindjes, er moet wel wat in zitten hoor! Ach en die ouders van Jamie...tja, je kan de hele dag nee roepen, is niet onze keuze. Maar dan is het natuurlijk niet zo vreemd dat ie opstandig wordt.
Vind het echt een onwijs leuk programma alleen een beetje jammer dat ze die offer lieten zien met t schaap.....kon daar echt niet naar kijken, dat schaap lag levend in dat ding. Hoef dat niet tr zien. Zat me ook te ergeren aan hun opvoeding......die man vind alles maar leuk en loop te klagen als z'n vrouw een baarmoederinfectie heeft. Alsof zij daarom gevraagd heeft en nu maar zeggen dat t zo zwaar is. Vind t stel met t indo vrouwtje (sorry weet de naam zo snel niet) ook leuk....mijn dochter is nu 1,5 geweest dus ik zie heel veel dingen terug in die kinderen. Volgende week een aflevering dan zijn ze al wat ouder dan 1,5 volgens mij dus ben benieuwd
Heb net even terug gekeken, wat een heerlijk programma. Silvijntje is zooooooooooooooooo leuk. Jamie dat die niets mocht, nou ja vond dat heel sneu. Trek dat jochie regenlaarsjes en een regenjasje aan en laat hem de lol van zn leven hebben, lekker spetteren in de modder en regen en savonds een warm badje en lekker naar bed. Hij mocht niets, maar het ergste vond ik dat ze ook niets met hem deden. Beetje rondlopen in het huis en in de tuin. Hij mocht letterlijk geen plantje aanraken, wat hij eerst heel rustig deed, na het NEE van zn vader begon hij eraan te trekken, tja zou ik ook doen van frustratie van al dat ge-nee! Geen spelletje, geen kleuren ofzo, misschien dat het buiten de opnames wel gebeurde, maar was wel leuk geweest als ze dat lieten zien, of zouden ze echt niets met hebben gedaan? En in plaats van 1x nee te zeggen, bleven ze op datgene hameren dat niet mocht, in plaats van hem af te leiden met iets anders.....
Dat vond ik dus ook, ben niet de enige dus... Eerst die beelden van zo'n heel bloederige ruimte, dat vond ik al best luguber om te zien. En toen zo'n schaap die met zijn rug in die bak werd gelegd en een man die met messen sleep. Toen hij naar dat schaap liep, maar gauw op teletekst gedrukt. Dat wil je toch niet zien. Ik hou van vlees en ben ook geen vegetariër, maar ik hoef niet te zien hoe dieren afgeslacht worden, dat houden ze maar voor zich. Maar dit is mijn mening. Zie dat ik 1 van de weinigen ben die daar over viel.
Aardig verschil tussen Silvijn en Jamie dan......Silvijn stond lekker te stampen in het plasje water en met z'n handje erin en jamie mocht echt niks aanraken. Snapte wel dat hij niet uit z'n buggy mocht daar bij t water. Maar hij gaat gillen wat logisch is want hij speelt er wel als t droog is en dan mag hij in t water wat ik uit t verhaal begreep........ Vind t wel zielig voor hem, zo kan hij toch niks ondekken??? Waar ik t dan niet mee eens ben is dat Silvijn zichzelf helemaal ondersmeert maar dat is ieder voor zich........mijn dochter mag dat niet van mij. Haar gezichtje dat vind ik niet erg maar niet in haar haar.
Binnen de seconden dat we die bak met bloed zagen, heb ik weggezapt. Weet niet wat ze allemaal verder lieten zien, maar ik hoefde het niet te zien in ieder geval. We lusten allemaal een stukje vlees, maar wil dat ook zo behouden..
Ik ben het met je eens. Onze dochter mag best wat knoeien, en toen ze zo klein was mocht ze best wel met haar handjes eten hoor. Maar dat Silvijn zo zijn haren mocht ondersmeren en en gewoon een bakje yoghurt op zijn hoofdje mocht zetten vondt ik ook wel apart.
@chantal26......en dan ook nog lachen. Wat je zegt mijn dochter doet sommige dingen ook nog met d'r handjes pakken maar verder doet ze alles mrt haar vork of lepel wat ook af en toe naast haar mondje zit
Ja maar Silvijn mag het ook echt van hun. Dat is hun manier van opvoeden, en ik vindt dat je je kindjes ook wel een beetje manieren moet leren. Of ben ik nu een degelijk Ik raak echt niet in paniek als onze dochter wat knoeit, en ik ga ook niet met doekjes achter onze dochter aan zitten hollen. Maar wat Silvijn mag zal ik ook weer niet toestaan. Ik moet wel zeggen dat ik het een komisch mannetje vindt. De ouders zijn wel heel leuk, maar iets te zweverig.
ik volg het ook op de voet, net als babyboom. heerlijk die programma.alleen is er gisteren iets mis gegaan met opnemen en ik baal eniorm. weet iemand of er een herhaling komt?