AMSTERDAM- Kickbokser Badr Hari heeft zich woensdagavond gemeld bij de politie. Hij is aangehouden en zal donderdag worden verhoord. Foto: Ruud van der Linden Dat meldde het Openbaar Ministerie woensdag. Omdat hij in beperking zit, wil het OM verder niets zeggen, ook niet op welk bureau hij zich had gemeld. Hari legt donderdag een verklaring af. Wat hij gaat zeggen wil zijn advocaat niet kwijt. "Dat gaat hij eerst aan de rechercheurs vertellen. Hij geeft in ieder geval zijn volledige medewerking aan het onderzoek," aldus de raadsman tegen de NOS. Ondernemer Koen Everink beschuldigt Hari ervan dat die hem tijdens dansfeest Sensation White in de ArenA genadeloos in elkaar heeft geslagen. Everink raakte daarbij zwaargewond en is mogelijk blijvend invalide. Ook de mede-eigenaar van de Amsterdamse club Air beschuldigt Hari van zware mishandeling. In een zes uur durend verhoor heeft de clubeigenaar tegenover de politie verklaard dat hij vorig jaar in zijn eigen etablissement door Hari volledig in elkaar is geslagen en getrapt. Sinds de mishandeling mist hij een aantal voortanden. ----------- Werd tijd, die gast denkt volgens mij dat hij overal mee wegkomt Vind het een walgelijk mannetje. Als hij schuldig word bevonden is dat het einde van zijn vechtcarriere en terecht
Wil jij niet steeds zulke schokkende berichten posten? Ja wat een sukkel niet, zet je daarvoor je sport carriere op het spel. Ik snap dat echt niet..
Ja het is inderdaad een vervelend mannetje. Echt iemand die denkt dat hij alles kan maken. Ik snap trouwens ook nog steeds niet wat die Estelle met hem moet.
Misschien houdt ze van SM? Sorry, erg flauw. Ik hoop dat ze die Badr een tijdlang achter tralies opsluiten. Blijkbaar gebruikt hij zijn vuisten niet alleen voor de sport, maar ook daarbuiten.
Estelle had toch in een van die afgeluisterde gesprekken tussen haar en haar moeder gezegd dat als ze ergens naar keek het al kreeg van Badr. In mijn ogen gewoon een golddigger... en misschien heeft Badr wel een gouden piemel .
Ja het draait daar wel altijd alleen maar om geld he. Hij heeft schijnbaar toch ook een keertje zijn ex vriendin in elkaar geslagen?
Dat zal het wel zijn ja Maar wel maar een hele kleine natuurlijk.. Dat wil hij compenseren door te vechten
Misselijk mannetje is dat zeg. Estelle weet ze wel uit te kiezen. Ook leuk voor dr kinderen. Idd een golddigger, ze zal eens ECHT moeten gaan werken voor dr centjes.
Ik verbaasde me trouwens dat Estelle pas 34 is Ik dacht echt dat ze veel ouder was. Badr is 28 ofzo Snap ook niet wat ze bij Badr moet. Ruud was ook niks, die is ook koning in vreemdgaan, maar Badr?? ex vriendin geslagen schijnt, nu een man vrijwel zeker blijvend in een rolstoel geslagen, andere clubeigenaar in elkaar geslagen. Dan ga je toch direct weg als vrouw zijnde? Lekker voorbeeld voor hun kids ook.
Mijn vriend zei nog: Zou ik eens moeten doen iemand total loss slaan dan word ik van mijn bed gelicht door een paar politie agenten maar meneer is nog op vakantie geweest en al. Want dan weten ze je gelijk te vinden maar hier duurt het wel erg lang voordat hij is opgepakt. En wat Estelle met hem moet...ja veel vrouwen vallen nu eenmaal op foute mannen en hij heeft ook nog eens geld!! Dus jij daar heb je de verklaring al denk ik!
volgens mij vecht hij sowieso alleen nog in Amerika als gewone bokser, en hij is al eens eerder opgepakt in 2010.
Hij zal wel een hele grote *piep* en een vet banksaldo hebben Kan de naam Badr niet meer horen bah en dan steeds dat filmpje wat overal voorbij komt van die walgelijke rotkop met die tong eruit BAH!
Als ze hier in nederland achter komen dat je je bokstalent ook buiten de ring gebruikt dan werkt je eigen coach je voor de grond. Vandaar dat ie misschien alleen in Amerika een carriere heeft. Sommige vrouwen vallen idd voor foute mannen. Maar of Ruud afgezien van zn vreemgaan fout is dat lijkt me meevallen. Kan natuurlijk niet oordelen ik ken ze niet. Hij lijkt me wel heel integer en hij wil het beste voor zn kids. Estelle wil alleen maar shoppen op de PC, en naar society feestjes. Die clubeigenaar mist nog steeds tanden en de miljonair die op sensation gemolesteerd is zou waarschijnlijk nooit meer fatsoenlijk kunnen lopen. Als mijn vent iemand zo in mekaar trapte kon ie opstappen bokser of niet.
Nee hoor hij was naar Amerika voor werk, maar kreeg toen een aanbod van K 1 dus weer terug waardoor de flirt met estelle een relatie werdsnap het ook niet vies mannetje....
Ik kan me best voorstellen dat vrouwen op Badr vallen. Hij ziet er goed uit, maar daar is dan ook alles mee gezegt.
Ziet er goed uit ? Yegh..... Al leg je er nog een kilo zout naast, dan kreeg ik er nog geen dorst van.
Uhm nee je kan duidelijk zien dat er aan is "gesleuteld". Het wordt er niet beter op iig. Maar wil wel ruilen met haar figuurtje hahahah.
'Badr Hari bekent klap zakenman bij Sensation' Kickbokser Badr Hari heeft bekend dat hij toch betrokken was bij de zware mishandeling van een man in de Amsterdam Arena. Dat meldt De Telegraaf. Volgens de kickbokser heeft hij slechts één klap uitgedeeld aan zakenman Koen Everink op dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena. Badr Hari zou niet alleen verantwoordelijk zijn voor de ernstige verwondingen, schrijft de krant. Anderen zouden het overige letsel hebben veroorzaakt. Tweede verdachte opgepakt De politie heeft maandag een tweede verdachte aangehouden in de zaak rond de zware mishandeling van de zakenman. Justitie verdenkt deze 34-jarige Eindhovenaar van betrokkenheid. Verdachte in meer zaken Badr Hari zit vast op verdenking van twee ernstige mishandelingen. Behalve zakenman Everink zou ook de Amsterdamse clubeigenaar Jeroen van den Berg door de kickbokser in elkaar zijn geschopt en geslagen . Een aantal mensen dat in het verleden ook door de kickbokser zou zijn mishandeld, overweegt nog aangifte te doen.