Ja erg he,..toen mijn weeen begonnen heb ik Kevin echt meteen wakker gemaakt en now way dat ie weer mocht gaan slapen! Nu ik deze dame zie, denk ik,...was ik nou zo egoistisch,...?
Leuk initiatief dat programma! Wel moeilijk om te zien dat ze vooral allemaal erg snel zwanger waren... (toch?!)
Ik denk dat dat puur toeval is hoor, ze hebben niet speciaal mensen gekozen die snel zwanger zijn geraakt. Natuurlijk is dat even moeilijk als je het bij jullie niet snel of vanzelfsprekend is, maar het is wel de realiteit. In het algemeen zijn mensen binnen een jaar wel zwanger en velen zelfs in de 1e 3 maanden. Ik vond het in ieder geval erg leuk om te zien. En ik zou het ook prima vinden dat mijn vriend bleef slapen hoor. Ik heb hem ook pas wakker gemaakt toen ik het echt even niet meer trok. Maar heb hem een paar uur later ook naar zijn werk gestuurd (om hem vervolgens na 2 uur weer te bellen dat ik het doodeng vond en dat hij naar huis moest komen) haha.
Haha, leuke actie MvLiam! Maar toch, als de vk komt, zou ik wel willen dat mannetje erbij is hoor (zeg ik nu ). En tuurlijk hebben ze niet bewust voor 'snel zwangeren' gekozen, maar is altijd eventjes slikken Tenslotte zit er ook een stel bij dat al een miskraam heeft gehad, dus ook daar ging het niet meteen over rozen!
Snap ik hoor, zoiets iets erg pijnlijk lijkt mij. Als je dan naar zoiets kijkt denk je vast "Waarom zij wel? Waarom gaat het bij ons nou niet zo makkelijk?". Helaas heb je dat soort dingen gewoon niet in de hand. Wat ik ook heftig vind is dat stelletje die elkaar net kennen, zij is net gescheiden en nu dit. Lijkt me lastig hoor, poeh. Ze waren er nog helemaal niet over uit of ze écht een relatie zouden krijgen of niet. En toen die jongen moest huilen in de armen van zijn vader heb ik ook even een traan gelaten, wat ontzettend schattig! Bij mij duurden de eerste 4 cm ontsluiting echt lang (2 dagen) en ik ben echt blij dat ik mijn vriend gewoon heb laten slapen die nacht(en). Er moest toch iemand een beetje fris en fruitig zijn hihi
Heb ook gekeken met mijn man. Erg leuk om te zien. Leuk dat ze van die verschillende koppels hebben gekozen om te volgen: wat ouder koppel, net bij elkaar koppel, bewust proberen zwanger te raken koppel, tienerkoppel en iets sneller dan gedacht zwanger koppel. Bij elke geboorte die ik op tv zie, moet ik toch een traantje wegpinken. Ook zo schattig dat dat ventje van 19 zo zijn vader in de armen viel en er later zo trots als wat bij liep, lief! Ben benieuwd hoe het deze kinderen zal vergaan. 't Zal altijd leuk zijn om het de komende jaren te volgen, over twee weken ben ik zelf uitgerekend.... Klusser
ik vond het ook erg leuk om te zien! Moest wel erg lachen hoor om dat hele jonge stel. Dat meisje lag te puffen op het bed en te schreeuwen hahahaahahaha (herkende echt mezelf ) en toen de kleine er eindelijk was dat de nieuwe papa huilend in de armen van de nieuwe opa viel! Erg mooi om te zien! En dat die vrouw met de weeen die even naar haar man ging!! Nou ik had hem het bed uit getrokken!! Maar hoe lang blijven ze deze gezinnen volgen? Moeilijke keuze hoor om aan zoiets mee te doen. Nu vind het het misschien allemaal leuk, maar hoe is dat over een aantal jaren? En hoe gaat je kindje het vinden?
ja vond het leuk, maar die vent die in zijn nest bleef liggen terwijl zijn vrouwtje weeen had...grrrrrr Die jonge vent jankend bij zijn vader in de armen...geweldig!!
vind leuk programma echt waar. Vind wel knap als je hieraan mee wilt doen. Vind toch een hoop mooie dingen zoals eerste stpajes enz en tot het 18e jaar of iets, denk toch niet dat een puber dat allemaal luek zal vinden zo in de aandacht staan.
En dan tijdens de weeen en je man uit bed halen ook nog gewoon door blijven filmen haha Vond het ook leuk programma...
Ik vond het ook een beetje jammer dat het allemaal stelletjes waren die snel zwanger waren en vaak nog niet helemaal gepland ook, dat geeft toch een beetje een verkeerd beeld van hoe het meestal gaat. Maar ik ga het wel volgen, toch altijd leuk om te zien hoe het bij iemand anders gaat.
Ik liet mijn man ook gewoon slapen hoor. In het begin kun je toch niet zoveel doen. Leuk programma inderdaad.
Heb het ook gezien, Leuk programma... Wel grappig dat ze dit dan elk jaar in jan/feb terug komt op tv en dan 18 jaar lang. Ben benieuwd hoeveel afleveringen het zijn dit jaar.
tja.. ik ben ook van plan manlief wat langer te laten slapen.... nu had ik hem wakkeer en hij kon niet veel doen. vond het wel vreemd dat die man bleef liggen terwijl de vk al kwam
Leuk programma, heb het ook gekeken. Moet eerlijk zeggen dat mijn man zelfs is gaan werken haha. Vliezen braken, weeen waren nog mild, dus heb em gewoon naar het werk gestuurd? Achteraf van ons beiden niet zo slim