Oooooh ik heb me van de week toch zo'n zielige film gezien! Hachiko, die van die hond die zijn baasje altijd ophaalt van het station, en dan krijgt het baasje een hartaanval en gaat dood en dan blijft de hond 10 jaar lang terug keren naar het station om op zijn baasje te wachten, oooh wat heb ik toch gehuild! echt een uur lang aan een stuk door maar vind het zeker wel een film die iedereen gezien moet hebben, wauw wat een prachtfilm!
Ja precies, werd een tijdje geleden ook voor gewaarschuwd, zelfde als toen met Lassie.. ja tuurlijk zijn het mooie honden, maar ik zou er niet mee om kunnen gaan denk ik.. mensen gaan nu op uiterlijk een hond aanschaffen en op karakter van Hachiko, en als het dan niet uitvalt zoals ze verwachten na het zien vd film, doen ze ze weer weg.. erg zielig
Ja zo jammer die hype's. Akita's zijn honden met een giga gebruiksaanwijzing. En nu denkt iedereen dat het van die knuffel hondjes zijn. Zullen er vast wel wat van tussen zitten, maar ik ben ze nog niet tegen gekomen Ben opgegroeid met Akita's en ze waren erg lief hoor, maar alleen voor het gezin. Met vreemden was het echt een drama, nog steeds trouwens... Maar goed, ontopic
owja, dat geloof ik echt, dat ze een gebruiksaanwijzing nodig hebben, zo vind ik ze er persoonlijk al uitzien hihi