Generatie 2010

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Arti13, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Leuk programma!

Toen dat jonge meisje aan het bevallen was zei mijn vriend nog: weet je zeker dat je dit wil zien?

Ik vond het erg mooi om te zien hoe hij in tranen uitbarstte bij zijn vader. Ik begon spontaan mee te janken.

En die man die in bed bleef liggen, jee..ik riep in eerste instantie: wat een l*l, hij blijft gewoon in bed liggen en zn vrouw heeft pijn. Mijn vriend nam het gelijk voor 'm op, hahaha...Maar achteraf gezien: Tja, hij kan toch nog niet veel doen op zo'n moment en was waarschijnlijk nog slaapdronken.

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ze zijn niet snel zwanger, wilde me toen ook inschrijven voor dit programma maar je moest dus in een bepaalde periode uitgerekend zijn ( en dus al zwanger zijn ) om mee te kunnen doen met dit programma ...

Vind het wel een super programma ...

Irriteerde me wel aan die vent die op zijn matras bleef slapen terwijl zij half jankend met de camera stond ... echt weer een mannen actie ;)

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Had het nog niet helemaal gezien dus zit nu ff opnieuw te kijken en manlief kijkt mee .. Hoor ik hem ineens snikken op het moment dat dat baby'tje geboren word bij dat tiener stel, hahahah wat een droppie zeg ... Hij heeft dus toch nog gevoel :p

hihihihih

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    mm toch maar even terugkijken.. Heb ook zo'n uitnodiging gehad, dus je moest idd al zwanger zijn en rond december/januari uitgerekend zijn.. Dus dat ze snel zwanger zijn is puur toeval.. Kan de reacties wel goed voorstellen hoor.. En dat ongepland/per ongeluk zwanger raken kan nou eenmaal gebeuren

Dacht dat het vanavond was dus nu maar even terugkijken.. Klinkt erg leuk elk geval..

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Net even teruggekeken.. kan het nog steeds niet droog houden als er een bevalling op tv is:D

6. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Nou, ik denk dat het juist wel een goed beeld geeft van hoe het meestal gaat. Als je nadenkt dat 72% van de vrouwen binnen een half jaar zwanger is dan is het toch opzich wel de realiteit?
    Natuurlijk zijn er uitzonderingen, er zijn stellen bij wie het langer duurt of bij wie de kinderwens niet wordt vervuld. Maar dat is een uitzondering op de grote groep en niet hoe het 'meestal' gaat. Meestal raakt een vrouw binnen 3 maanden tot een half jaar wel zwanger.

Als je in mijn vriendenkring 5 stelletjes pakt heb je een grote kans dat je 5 stellen pakt die allemaal snel zwanger waren. Er zit in de hele groep maar 1 stelletje bij die langer (3 jaar) bezig zijn.

7. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuk programma!!

Ik vond het ook zo vreemd dat die man in bed bleef liggen,
    eikel! Die lieve vrouw helemaal emotioneel en duidelijk in
    pijn, en dan gewoon lekker blijven liggen.. mhmm.....

8. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Dat jonge stel, ik ergerde mij groen en geel, dat taalgebruik...vreselijk. En dan dat gesprek over de computer...duidelijk nog niet droog achter de oren. Nou dat wordt wat...qua opvoeden. Eens zien of ze over 5 jaar nog bij elkaar zijn.

Ik liet mijn man ook gewoon slapen tijden de ww, hij kan toch niets doen , pas toen het echt zwaar werd,maakte ik hem wakker.

9. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Inderdaad een leuk programma! Ik weet dat wij op het januari 2010 mama's forum allemaal via zp benaderd zijn om mee te doen. Ik weet niet of meerdere stellen gereageerd hebben, maar 1 stel doet dus mee!
    Leuk om te zien en ze volgen ze dus 18 jaar! Zelf zou ik het niet doen, hoef geen camera bij mijn bevalling e.d. en daarom heb ik me ook neit opgegeven....

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Vind dit eerlijk gezegd wel snel beoordeeld.. Taalgebruik is idd niet 'normaal' (druk me even netjes uit:D) Maar om nou te suggereren dat ze het kindje niet kunnen opvoeden (als ik het verkeerd begrijp moet je het zeggen hoor).. Mijn man en ik zijn ook jong (hij 21 en ik 22) en nou niet bepaald gepland zwanger, maar we zijn zo blij met onze kleine man.. Wij zullen ongetwijfeld heel ander taalgebruik hebben dan een stel van 35.. Ik vind dat wij het best goed doen (voor zover dat duidelijk is na 5 weken :D)
    sorry beetje off topic :)

Heb mijn man ook laten slapen tijdens de eerste weeen.. het begon om 1.15 en rond half 4 heb ik hem pas wakker gemaakt.. als hij net wakker is duurt het altijd even voor hij echt begrijpt wat ik heb gezegd,dus hij draaide zich ook nog een keer om :D toen ik het de tweede keer zei sprong hij paniekerig het bed uit.. Trok de deur open en zegt tegen de verloskundige: "sorry maar ga maar vast naar boven, ik ga de verloskundige bellen:D"

11. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @ roeltje: als het een stel geweest was van 40 had het mij ook geergerd en had ik dat hier ook neer gezet. Maar als je toch je pc en je game belangrijker vindt, dan heb je de prioriteiten nog niet helemaal goed gesteld , vind ik.
    De makers laten hiermee ook duidelijk zien hoe ( in ieder geval hij) er vooraf in staat en erover denkt.

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik vindt best dat je man mag slapen als je nog de gewonen ween hebt. maar zoals deze vrouw een pijn had. en dus puur de behoefte voelden aandacht (op wat voor manier dan ook) van haar man te krijgen . te erg voor worden hoe die man bleef liggen. sorry hoor mar je hoort er gewoon te zijn voor je vrouw

Dat jongen stel vondt het echt schatig om te zien hoe die jongen moest huilen (en ik ook )

enne ik ben nu wel benieuwt welk stel hier binnen ZP mee doet.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ok, dan heb ik je verkeerd begrepen, sorry:D
    Heb wel het idee dat het wel goed gaat komen met dat stel...

14. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik had ook niet begrepen dat hij gamen boven zijn kind stelt of iets dergelijks,... dat zou wel erg zijn. Ik heb ook een gamer,..en tja is niet alles :$:D. Maar hij is de liefste voor Evy,...en alles gaat uiteraard aan de kant voor haar of mij!

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik had in eerste instantie ook begrepen dat hij er wel van baalde dat hij niet meer zoveel kon gamen.. kan ik enigszins inkomen.. ik baal er ook van dat ik niet zomaar een avond weg kan.. Blijf met alle liefde thuis en hou ontzettend veel van onze kleine man, maar ik zou binnenkort wel weer even alleen de deur uit willen... Of me dat gaat lukken is een tweede, vind het al een ramp om hem een uurtje bij de oppas te laten om naar de tandarts te gaan haha

16. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Wordt beter hoor!;)

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pff, hoop het haha...

18. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Vind het ook een erg leuk programma, vooral toen die kleine geboren was van dat jonge stel, zo schattig die jongen die huilend naar z'n ouders ging! echt vertederend :D

M'n vriend vond het vooral ego van die vent die bleef liggen slapen terwijl z'n vriendin erge weeen had! ik begreep haar ook niet hoor, ik had toch echt ff de dekens van em afgetrokken! ;)

19. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Het is gewoon een leuk programma, waarin ze een bepaalde diversiteit aan stellen hebben willen neerzetten. Het is jammer dat er geen stel bij zit dat er langer dan een jaar (of via mmm) over gedaan heeft, omdat toch 20% van de stellen dat overkomt (1 op de 5 dus), maar niet onoverkomelijk hoor ;) Denk dat ze zich vooral gericht hebben op verschillende types en verschillende leeftijden, in ieder geval een heftig project voor de stellen en hun kindjes! Zal het zeker vaker gaan kijken!

Ben nu ook wel benieuwd welk stel van hier meedoet!

20. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Mijn vriend moet altijd eerst 'wakker worden' en beseft zich de eerste 20 seconden nadat hij zijn ogen open heeft niet wat er om hem heen aan de hand is. Hij had dus net zo gereageerd. Daarnaast was zij heel rustig en was ze niet in paniek ofzo. Ze stond hem te filmen en vertelde dat ze weeen had en het leek mij erop alsof hij gewoon aan het wakker worden was hoor.

Ik vond juist dat oudere stel (die met die sexy onderbroek ;)) een beetje raar praten. Over dat ze nu al wat weekendjes weg hadden geplanned voor als het kind er was en zo waren er nog wat meer uitspraken. Daar zou ik dus helemaal niet mee bezig zijn nog voordat het kindje er is, maar goed..

Deel Deze Pagina