Generatie 2010

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Arti13, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ja, dat stel kwam op mij ook als het *leukste* over.
    Maar dat kwam ook omdat hun denkbeelden het beste bij die van mijzelf aansluiten. Kindje op de kamer, borstvoeding, maar vooral, het leven samen in teken van je kind de eerste tijd.

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik heb het ook gezien! Vond dat stel inderdaad het leukste; leken het meest bewust te zijn van hun kindje ed. Maar goed zij zijn ook de enige die echt gepland zwanger zijn geworden (dat vond ik wel opvallend). Erg leuk, die wieg en die katoenen luiers. Ben er erg benieuwd naar! Ga dit programma zeker volgen.

3. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik snap niet dat jullie het een leuk programma vinden. ik heb alleen het voorstukje gezien en toen werd verteld dat die arme kindjes gevolgd werden tot ze volwassen waren!!!! zie je het voor je dat jij ongevraagd op de hielen gezeten wordt met een camera tot je volwassen bent. moet er niet aan denken. ik vind al die reality programma's tegenwoordig een beetje over de top gaan hoor. dat je er zelf voor kiest te bevallen voor de tv ok. ( ik zou d'r niet over piekeren maar goed ) maar je kind zijn hele leven te laten volgen vind ik wel wat anders.

yinte

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    De kinderen worden gewoon door hun eigen ouders gevolgd.. ze krijgen een camera mee waarmee ze zelf alles vastleggen.. Dus heel veel anders zal het denk ik niet zijn.. Hier ook al genoeg filmpjes gemaakt en dat blijft ook wel zo denk ik:D Of heb ik het vorige week nou verkeerd begrepen?

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha had ik ook:D vond het rare uitspraken idd..
    wij willen vant zomer ook met zn tweeen even 1 of 2 daagjes er tussen uit, maar daar hebben we tijdens de zwangerschap echt geen rekening mee gehouden.. we gingen er vanuit dat je niks of weinig kan plannen zonder kindje en dat klopt ook aardig haha.. zou het absoluut niet anders willen hoor..
    kreeg bij hun een beetje het idee dat hun kindje een statussymbool gaat worden.. "Kijk eens, ook wij hebben een kindje" iedereen heeft er één dus wij moeten ook..

6. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik weet niet roeltje hoe of wat.

maar geen enkele puber vind het denk ik leuk om zijn privé op tv te zien of dat nu door mama gefimd is of door een prof. ik neem aan dat het over dagelijkse dingen zal gaan en niet over een uitje naar de efteling of verjaardagsfeestje.

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wat betreft spontaan een avondje uit of avondje bios of iemand op visite of op visite gaan ben ik het met je eens,

maar wat betreft een lekker dagje weg plannen of weekendje weg... zulke dingen zijn zeer goed te plannen :)

8. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Dan heb je niet goed geluisterd.. Hij heeft het wel geproefd, maar hij lust het niet ;)

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    bedoelde idd spontaan even weg ja.. nu ligt hij vanaf 19.00uur in zn eigen bedje en dat wil ik graag zo houden.. tuurlijk gaat hij 's avonds wel mee naar een verjaardag ofzo, maar zoveel mogelijk overdag.. weekendje weg moet geen probleem zijn, dat moet je zoieso vaak van te voren regelen..

10. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

dat heb ik hier ook, zoonlief ligt 7 uur op bed, en indd zoveel mogelijk overdag proberen te regelen,

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

De eerste had ik gemist. Via uitzending gemist teruggezien en het viel me niet tegen, vond het wel amusant!
    Ik ga vanavond weer kijken en zie na een paar afleveringen wel wat ik er echt van vind.
    Ik vind het nogal kort door de bocht om nu al van alles te vinden van iedereen...hoeveel tijd zal ieder stel aan het woord zijn geweest? Ben er van overtuigd dat ze allemaal het beste willen voor hun kindjes.
    Elmo

12. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou, het begint al lekker deze aflevering.... Tjonge jonge.

13. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Volgens mij zag ik de bekende kraamtranen!

14. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Nou... Inderdaad! Wat een gebek naar elkaar, zo een paar uur na de bevalling nog maar! *zucht*

15. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nou, haha, tjong jonge idd, werkelijk waar niet te geloven hoor! Haha!

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

*trekt een wenkbrouw op* hahaha

Maargoed, zo jong, zo speels, zo onervaren, net bevallen....hadden jullie anders verwacht dan?

17. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Gezien de vorige aflevering, had ik idd echt niks anders verwacht...

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    was het vergeten.. zet m er nu pas op:( gemist dus:(

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Oh even kijken ben benieuwd wat het is!

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik vind dat elk stel zijn charmes heeft hoor.
    Iedereen is immers anders ja.

Deel Deze Pagina