ontspan je? pardon! Echt een vent die niet begrijpt dat er niks te ontspannen valt en dat bevallen pijn doet!
o ik ken de namen nog niet maar vind het wel een leuk programma om te volgen o zie nu wie tom is, die krijgt een tattoo.. o jee ik word er altijd zo tsja ik weet het niet van..al die bevallingen en babykamers enzo. ben zelf zo verschrikkelijk lucky dat ik het al 2 x mee heb mogen maken en voel me zo bevoorrecht! maar het is zo mooi en zo bijzonder, dat ik het raar vind dat ik het waarschijnlijk niet meer mee zal maken.\(sorry beetje topicvervuiling maar dit voel ik even nu) het is afgelopen, volgende week weer. slaap lekker
kan ik me voorstellen. dit soort dingen doet toch wat met je. Ik bekijk de bevallingen nu ook heel anders als voor ik bevallen was. Ja heb nu ook al zin in volgende week. Ja vooral meisjes. Volgens mij was tenminste 1 stel zwanger van een jongentje
Heb het gekeken en vond het opzich best een leuk programma! maar voor mijn horomen is het op het moment niet goed hoor Als ik die vrouwen zie bevallen dan denk ik: neeeeee ik wil niet meer En toen ik die man zag huilen oh god toen ging ik ook (oops) kan ik trouwens morgen de eerste aflevering ook nog terug kijken?
weet ik niet, de site is nu even overbelast geloof ik. en idd 1 stel zwanger van een jongetje, maar weet ook niet meer wie. volgens mij die holistische in bad krijgt een ventje en haha kleintje, jij wil niet meer dus..
bevallen is als het meezit gewoon stikmooi dus don't worry! ik zal echt nooit en never meer vergeten hoe trots en voldaan en overstroomd met liefde je bent als je net zo keihard gewerkt hebt en een klein wurmpje bij je hebt liggen dus go for it
Oh maar dat heb ik vrij snel hoor als ik zo'n vrouw op t.v zie bevallen Tuurlijk weet je wel dat het pijn doet maar als ik dan die vrouwen hoor kreunen etc dan denk ik omg dat ik daar strax ook zo bij lig Dat besef is er nog niet helemaal geloof ik.... maar idd je krijgt er iets moois voor terug, daar hou ik mezelf maar aan vast
Ik kan ook geen bevalling meer zien zonder te janken,...Nou ja goed voor de verkoudheid,.. Ik vind eigenlijk elk stel toch wel leuk. Dat rijke stel is wel heel leuk met de zwangerschap bezig en het ziet er echt naar uit dat ze nu al zoveel genieten. Ik vond ze veel gevoeliger overkomen dan vorige week. Dat badstel moet ik gewoon om lachen. Vind ze zooo schattig. Het jonge stel doet echt hun best, vooral die jongen met de rompertjes en sokjes enzo. Dat meisje begrijp ik nog niet helemaal. Die maakt een beetje rare opmerkingen. Papa en mama van Isabelle zien er echt gelukkig uit nu hij wakker is en zij bevallen is en volgens mij worden zij hartstikke lieve leuke ouders. Papa en mama van Sohpie worden volgens mij ook een hecht gezin. Hij is volgens mij ook erg lief.
ze hebben het steeds over 5 stelletjes, 5 kindjes maar ik zie maar 4 gezinnetjes of mis ik er steeds 1 gezin?
Ik heb het ook gezien, echt een leuk programma! Had gistermiddag de eerste aflevering even bekeken op uitzending gemist, en gisteravond de 2de gewoon op tv. Ik vond die Djianna (jong stel) wel erg snauwen tegen haar vriend Charrel. Vond het wel heel erg goed wat die vader van Charrel tegen hem zei, dat ie het maar even moest slikken en rustig moest blijven. Arjen en Sharon vind ik een heel leuk stel. Hoewel ze het niet op mijn manier doen, vind ik ze wel heel erg relaxt, denk dat ze hele leuke zullen zijn. Alexander en Nathalie vind ik een beetje apart, ze zijn zo met hun 2en bezig, en willen volgens mij alles zo erg plannen. Volgens mij hebben ze geen idee dat een kindje je leven op de kop zet. Tom en Suzanne...heb ik nog niet echt een mening over. Wel jammer dat hij zijn baan kwijt is. Desire en Michael, vind desire echt overkomen als een hele leuke vrouw. Denk dat het uiteindelijk wel een leuk stelletje is. Mooi kindje hebben ze gekregen.