Ik ben zooo fan van dit programma!! Mijn vent en ik hebben lekker saampjes voor de tv gehangen op donderdagavond... maar wat lees ik nou?! 3 afleveringen per jaar??? :'(
toch een beetje raar als het maar 3x in 1 jaar word uitgezonden. zit je er net in, is het afgelopen. moet je volgend jaar weer erin komen en dan weer denken wie wie was enz.
Ik zie inderdaad niets in de tv gids volgende week. Dus misschien morgen al de laatste voor voorlopig? Jammer!
Vind het ook wel erg weinig.... 10 keer was leuk geweest. En dan zal volgende jaar de eerste uitzending wel gaan over het eerste jaar ( een terug blik zeg maar) dan zijn er maar 2 uitzendingen van het eerste levens jaar, is ook de moeite niet :S
tsja...kijkcijfers hè? Het moet (hoe jammer ook) niet allemaal even zoetsappig zijn, het moet ook een beetje spannend zijn. Ik vind het heel zielig voor dat kleine meisje, ze lag ook zo te trillen van de kou. Klein poppie! En die zoon, ja, maar zij dan, de moeder van de baby. Excuse me...last van je hormonen ok, maar zo tekeer gaan?? Niet terecht!
Eerste jongetje geboren Vijf kinderen worden vanaf de wieg tot hun volwassenheid gevolgd. In de voorlopig laatste aflevering komt het eerste jongetje van Generatie 2010 ter wereld. In januari 2011 komt het programma terug. Het eerste jongetje van Generatie 2010 komt ter wereld. Arjen en Sharon krijgen een grote teleurstelling te verwerken en Tom en Suzanne gaan naar de tatoeageshop voor een bijzonder eerbetoon aan hun dochter Sophie. Desiré en Michael krijgen veel te verduren van hun kleine meid. Diana en Charrel voelen zich al bijna echte ouders en de baby van Nathalie en Alexander raakt onderkoeld.
Ik vond het weer hartstikke leuk! Toevallig was mijn verloskundige ook in beeld Bij de geboorte van Dominique,..
Jeetje nu weer een jaar wachten Jammer hoor, ze hadden er toch nog wel wat achteraan kunnen plakken.. Leuke aflevering wle weer, i love bevallingen! Alleen wat werden die mutsjes hard op die hoofdjes gesnokt! (nog meer vrouwen die stiekem per ongeluk de adem inhouden bij het pers moment en een beetje meedoen haha..of ben ik de enige die dat automatisch doet..) Dat poepongelukje was best vies he, zo erg heb ik dat niet meegemaakt. En my god, wat een tattoo..lijkt me wel apart als je 16 bent en je pa heeft jouw naam op zijn rug zooo groot. Wat een kleine hummeltjes allemaal, zo leuk.. Ben benieuwd hoe het allemaal verder gaat met de verschillende stelletjes
Vond het een leuk programma. Vanavond voor het eerst gezien, jammer dat het nu weer (voorlopig) afgelopen is. Wat een eikel was die jongen die bij zijn moeder woonde met zijn vrouw en kind. Op de bank 'Ma!! Maha!!!!' Komt ma eraan 'Koffie!!!!'. Pffff en dan zeggen 'we willen zo veel mogelijk zelf doen'.
Hahahaha ik was dus niet de enige die dat opviel. Ik zei gelijk; wat doe je dan zelf pannenkoek??!! Moest er wel om lachen, maar vond het toch een beetje apart. Vanavond heb ik het voor het eerst gezien en is het inderdaad gelijk weer voor een jaar van de buis. Oh jee, nu moet ik gaan onthouden dat ik volgend jaar weer 'moet' gaan kijken .
Wat ik dus wel raar vind is dat alle ouders die meedoen er maar gewoon vanuit gaan dat hun kind het maar goed vindt dat ze worden gefilmd van de geboorte en daarna 18 jaar lang. Zo'n kind wordt wel met al zijn hebben en houden op tv gezet en iedereen kan meegenieten. Ik vind het nogal een beslissing dat je neemt voor zo'n kind.
Dat dacht ik ook Bosi, heel leuk om later zo'n volledig document over je kind te hebben (neem aan dat ze al dat filmmateriaal zelf mogen houden), maar wat als je kind het niet leuk vindt? Ik zou er zelf iig nooit voor kiezen. Verder wel een heel leuk programma, met erg uiteenlopende stellen. Vind alleen dat truckerstel niet zo leuk gekozen, ik weet niet, maar die komen echt saai over en zijn ook niet echt vaak in beeld. Ik vind hen niet echt een toegevoegde waarde hebben.
Nou aan dat stel wat bij zijn ouders woont ergerde ik me ook dood!!! En dat gefrut van hem aan dr haren! Echt waar, zou er de kriebels van krijgen hahaha
Ik zit het net te kijken ... Zat me dood te irriteren aan die kraam verzorgster bij dat ene gezin .. Echt met zo'n attitude en handen in de zij toen ze de baby hadden getempt en het wat lager was '' Dan gaat hij niet in bad '' je zag dat vrouwtje echt geschrokken kijken zo van ow en hoezo niet '' dan moet hij eerst warm worden '' echt op zo'n bitchie toon .. Had een goeie voor mij geweest die had ik gelijk weg gestuurd .. Ze zal het wel goed bedoelen maar het ging op de manier hoe ze het deed
ik heb ze ook allemaal even bekeken op internet en idd erg leuk allemaal en allemaal liefdevolle ouders! Ik weet niet hoe oud die tieners zijn maar vind ze nog wel jong in het doen en laten en hun opmerkingen maar ze doen wel hun best! ik was zelf ook 19 jaar bij de eerste maar wist al echt wel hoe je een baby moest verschonen/badje enz maar goed wie weet kenden ze helemaal geen baby's verder.. En zijn idd allemaal kleine baby's zeg! kom ik aan met mijn 9 ponder haha