Ik moest zo lachen om dat stel dat onder de poep zat van die kleine.. de man achter de camera had het niet meer van het lachen.. en die vrouw daar maar zitten onder de poep
Ik heb het gisteren voor het eerst gezien. Leuk programma! En idd allemaal liefdevolle ouders die op hun manier het beste voor hun kind willen zorgen. Het ene stel is idd jong, de ander simpel en weer een ander saai maarja, dat is in het echte leven ook zo. Goeie weergave dus Zou er zelf ook noooit aan meedoen maar wel leuk om naar te kijken Erg jammer dat het maar 3x per jaar is. Je leert ze niet goed kennen en dan interesseert het je straks ook niet meer zo. Dan weet je na 3 aflevering pas weer wie iedereen was. Snap dat ook niet zo goed, waarom geen 8 afleveringen ofzo? Leuk concept, maar zo werkt het niet denk ik. Eyeworks las ik he? Die is toch van Reinout Oerlemans? Even mailtje sturen?
Enne...hij zat zelf ook onder de poep zag ik later! Ik dacht eerst,...ahhh, help haar eventjes maar later liet hij zijn eigen poephanden zien. Zeg nou zelf, je kleine zittend op de bank verschonen? Is ook niet zo heel handig toch De kraamverzorgster had het inderdaad wel even anders kunnen zeggen. In de trant van: oh, maar als de uk deze temp. heeft, kijken we vanavond even weer of hij dan in bad kan (was trouwens een zij toch? hahah). Met de uitleg waarom etc. Dat was iets tactischer geweest. Ze zeiden ook over het gewicht: oh, dan hebben we tenminste nog iets goed gedaan...alsof die lage temp hun schuld was. Vond ik erg sneu te horen, die onzekerheid. Mooi te zien dat 2 borstvoeding geven! Mooi te zien dat ze enorm last van kraamtranen en onzekerheid hadden, allemaal! De "volwassen" mama's laten het ook gewoon lekker gaan. Juist het jonge meisje houdt het steevast tegen. Jammer, dat ze zich niet lekker kan laten gaan, voor haar. Zou een hoop frustratie schelen denk ik. Ze zag wel in dat ze een beetje narrig was geweest
vind het jammer dat het nu al klaar is. ik mis wel een paar dingen,zo zou ik het wel leuk vinden,als we zouden zien als ze voor het eerst naar het cb gaan. vond het ook jammer dat je het geboorte gewicht van de kleintjes niet te horen kreeg. en dat het pas in jan 2011 weer terug komt,had het dan om de 6 maanden een update gedaan ofzo.
Heb ook gekeken: Tom & Suzanne: Vind ik niet zo'n leuk stel. Zijn ook nogal grof in de mond. Desire & Michael: Vind ze nog steeds er leuk samen. Vind dat ze een super mooi kindje hebben, wordt vast een knapperd. Moest ook heel erg lachen met die poep overal. Alexander & Nathalie: Vond ze minder arrogant overkomen dan de vorige afleveringen. Dijana & Charrel: Ze was gelukkig minder katterig dan de vorige aflevering Sharon & Arjen: Leuk stel samen! Vond het echt sneu voor haar dat ze niet in bad mocht bevallen. Ze lag met haar hoofd te draaien in bed tijdens een wee...zooo herkenbaar, deed ik ook.
Ik vind het echt een leuk programma! Al die emoties en verwachtingen en ontdekkingen, zo herkenbaar! En iedereen zo anders maar toch hetzelfde wat betreft dat het allemaal nieuw voor ze is. Ik heb nu al zin in volgend jaar! Vind het wel jammer dat je een jaar lang niks hoort. Zeker het eerste jaar hadden ze best tussentijds nog één of twee keer een serie van drie afleveringen kunnen maken, er gebeurt genoeg! Maar aan de andere kant ook wel gaaf dat je straks opeens een heel jaar verder bent en ziet hoe erg iedereen in zijn nieuwe rol als ouder gegroeid is. En begreep ik nou goed dat één van de vijf stellen hier op het forum zit (de mama waarschijnlijk)? Wie dan?
ik vind het ook een leuk programma. Het lijkt me wel heftig voor ook de papa en de mama, het zijn geen bn'ers en met 3 afleveringen per jaar zullen ze dat waarschijnlijk ook niet worden maar mensen kunnen wel een (soms harde) mening geven over hun als stel en hoe ze (straks) hun kindje opvoeden. Maargoed.. dat konden ze ook wel een beetje weten toen ze aan dit programma gingen meedoen.