Vandaag m'n vriend na 30 dagen weer opgehaald uit de verslavings kliniek. Jeetje wat een verschil ik weet dat hij nog een lange weg te gaan heeft en dat het nu pas begint maar hij heeft zowaar de tafel afgeruimd vandaag! Haha hoe blij kan je zijn met die kleine dingetjes. Op dit moment is hij naar z'n eerste after care meeting. Hoop zo dat hij dit volhoudt en weer de man/vader voor ons kan zijn die ik eigenlijk nooit heb mogen ervaren. Weet niet wat ik hiermee wil bereiken moest het gewoon even kwijt
Hersenen hebben 200 dagen nodig om te resetten. Helaas wil de verzekering in Nederland niet investeren in opname van 200 dagen dus doen ze het met 30 dagen opname en daarna intensieve after care van 90 dagen. Helaas.
ok.... ja ik heb helemaal geen verstand ervan ( gelukkig maar ook natuurlijk) maar het leek me zo kort idd ja. nou ik hoop dat het de goede kant op blijft gaan. geniet nu iig dat hij er weer is
Fijn dat hij weer thuis is. Jullie hebben samen nog een lange weg te gaan met misschien wel veel hobbels en valkuilen...maar zoals ik jou berichten de laatste tijd lees zie ik wel dat jou partner in zijn handjes mag klappen met een vrouw als jou.....still standing strong! Jullie komen er samen wel,veel geluk en zeker veel succes. Liefs Petra
Wat fijn! Heel veel succes de komende maanden met het verdere afkicken/herstellen/leven weer oppakken. Hoop dat hij het goed vol blijft houden. Geniet van vanavond en succes de komende tijd
dat is alleen maar super fijn jullie hebben zeker nog een weg te gaan en ik hoop hij op het goede pad blijft gaan sterkte en onwijs veel succes
Wat fijn dat hij weer thuis is en ik hoop dat jullie er samen komen en met zo'n vrouw achter zig moet het lukken en samen van jullie kindje mogen genieten.
Super! Petje af voor jou ook, als ik het even mag zeggen Niet niks om met iemand met een verslaving te leven. Top dat je hem steunt, hij mag in z'n handjes knijpen!
Hartstikke fijn voor jullie! Hopelijk blijft het goed gaan, enne je vriend/man mag zichzelf wel heel gelukkig prijzen met zo'n sterke en lieve vrouw!