getest heel licht streepje en nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door fleurie, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fleurie

fleurie Lid

5 mrt 2009
    13
    0
    0
    hallo meiden ik zou eigenlijk morgen pas testen maar heb al paar dagen steken in me buik en koud en voel me niet zo goed en heb heel erg hoofdpijn en duizelig nu heb ik net getest en zie dus dat het tweede streepje er is maar heel licht ik ga morgen weer testen ik weet niet of ik dus zwanger ben ik hoop het wel ik ben nu 5 maanden gestopt met de pil want wij willen graag een kindje zou het dan nu echt gelukt zijn? groetjes
    spannendddddd :D

2. valhalla

valhalla Niet meer actief

Streepje = streepje dus gefeliciteerd zou ik zeggen?

Had met eerste test toen (ook te vroeg gedaan) zo'n licht maar onmiskenbaar aanwezig streepje. Een paar uur later was ie weer pleite, het streepje is nu 10 maanden :D

Super! Straks nog een keertje testen voor een duidelijkere streep? Maar als ie er is, is ie er hoor (jaja)!

3. fleurie

fleurie Lid

5 mrt 2009
    13
    0
    0
    :D oke :D zou echt helemaal geweldig zijn ik ben wel heel onzeker ik ga morgen ochtend weer testen had er nu een van sensitest zon extra gevoelige heb ook nog een ander van clear bleu geloof ik ik kan het haast niet geloven ik hoop zo dat ik morgen ochtend weer een streepje zie zou echt helemaal gek worden van vreugde ik kan volgens mij echt neit slapen vanavond hahahaha bedankt voor je reactie groetjes :p

4. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

Morgen even testen met ochtendurine! maar je weet wat ze zeggen he.. een streep is een streep ;)

LET US KNOW! :D succes!

5. fleurie

fleurie Lid

5 mrt 2009
    13
    0
    0
    Ik heb vanmorgen een clear bleu test gedaan en was positief :D :D :D
    ik kan het gewoon niet geloven ik ben er stil van heb vannacht bijn aniet geslapen en vanmorgen ging me vriend zijn wekker weer om 5 uur toen heb ik de test gedaan we zijn zo blij! :p ik kon ook niet meer slapen haha ik was woensdag ziek van me werk gegaan voelde me zo raar en duizelig maar nu vallen al me klachtjes zoals buikpijn niet zo lekker enz op zijn plaats ikkan het echt neit geloven :D

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    gefeliciteerd meid!
    geniet er van:D!

7. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    PROFICIAT meid!
    Ik wens je een hele fijne zwangerschap.
    Geniet van dit wonder...

8. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Gefeliciteerd!

kijk maar eens in mijn album, had ook een heeeel licht streepje en die is nu 9 maanden.....

9. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Gefeliciteerd!

Fijne zwangerschap toegewenst!

10. fleurie

fleurie Lid

5 mrt 2009
    13
    0
    0
    dankjwel :D ik zie het ja vet leuk die fotos bij mij was die dus ook zo licht maar die blauwe van clear bleu zag je wel veel duidelijker ik ben zo blij bednakt voor je reactie

11. fleurie

fleurie Lid

5 mrt 2009
    13
    0
    0
    dankjewel allemaal!
    iedereen veel succes :p

12. gimena

gimena Niet meer actief

ik heb ook weer getest wil je meschien kijken?

13. fleurie

fleurie Lid

5 mrt 2009
    13
    0
    0
    mije was heel goed zichtbaar vandaag bij de clear bleu die jij ook hebt en bij me sensitest gister was hij heeeel licht mis zet ik er morgen een foto van op internet dan kan je het zien hoe het bij mij was en anders moet je het een paar dagen later nog een keer doen mis is hij dan duidelijker succes

14. Esther85

Esther85 Lid

30 okt 2007
    24
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er van! :D

Deel Deze Pagina