Hoi meiden, Ik heb me hier gister aangemeld. Natuurlijk om de informatie en hopelijk de gezellige gesprekken. Zit erg te twijfelen. 2 januari heb ik mijn laatste pil ingenomen. Maar daarvoor al 2 dagen niet(i.v.m. ongesteldheid uitstellen, vakantie), mijn cyclus is dus op 27 december begonnen. Op 9 januari had ik mijn eisprong, had het elastische slijm en erge buikpijn. 18 januari verloor ik een druppel koperkleurig bloed. Verder niks meer. Vanaf die maandag kan ik niet meer naar het toilet Al bij dokter geweest en al (spastische darm en niet naar toilet kunnen zorgt voor zeer pijnlijke dagen). Verder rugpijn, geen trek, misselijk etc etc. Maar nog niet ongesteld geworden, dit had ik afgelopen vrijdag moeten worden. Toen ook negatief getest. Wanneer zouden jullie weer opnieuw testen? De dokter gaat over 1,5 week mijn ongi opwekken, wilde het nu niet doen omdat ze te bang was dat ik eventueel zwanger ben. (heb zelf weinig hoop) Mag dus veel dingen even niet. Wel veel paracetamol gelukkig! Alvast bedankt en een fijne maandag!
Vervelend Wupsie, ik kan je helaas niet helpen. Maar ik zou dan even wachten tot de week dat je bij de dokter terug mag komen en dan zelf alvast even testen. Maar zoek ook even op 'ontpillen' hier. Dan lees je ook dat er veel bij komt kijken.
Ja, weet dat er bij ontpillen veel komt kijken. De dokter geeft alleen aan dat je altijd (ontpillen of niet) ong 14 dagen na je eisprong ongesteld moet worden. Dus daarom is het in dubio
Zei al tegen mijn verloofde.. Dat zou wat zijn.. Ronde 0? haha ga er maar niet vanuit Probeer het nog wel even uit te houden ja, moeilijk maar waar... Bedankt voor je antwoord
@wupsie, ik zou inderdaad testen vlak voordat je naar de arts gaat. Verder wil ik je niet ontmoedigen maar je kunt ook de symptomen hebben van een ei-sprong zonder dat hij er is. (dan bedoel ik geen ovu-test of langere temp periode). Heel veel succes. Krissa
@ Krissa; ja het zou kunnen maar zou wel heel raar zijn, aangezien mijn afscheiding etc precies klopte. Buikpijnen etc. Maarja we zullen zien. Moet ongi worden of niet. Haha dat ik het maar snel mag weten @lilliby; Dank je wel