Omdat er nog niet genoeg zijn, gooi ik er ook nog een tegenaan. Ik kan tot nu toe nog niet vinden wat wij zoeken namelijk. We zoeken een stoere jongensnaam het liefst met 2 lettergrepen, maar niet te lang. Bv: Noah. Hij mag niet met de B. beginnen want zo heet de oudste al. Wat ik leuk vind is bv. quinn, dexx, thije. Maar mijn man wil 2 lettergrepen en vindt thije niets... Dus kom maar op....
Quinten> heet buurjongetje Roan> is wel ok Timo> is ok maar heet kindje op mijn werk dus nee Dani> nee Owen> nee Luca> is ok Aron> nee Timo Nino> denk ik aan nemo, hihi.. Joël> nee, saai lenn> heet neefje jonah> nee, saai Ik zoek toch iets aparter denk ik... ppff... moeilijk hoor... Nog meer ideeën?!
grappig, jullie hebben ongeveer dezelfde namen op het lijstje. Thije kreeg ik er bij mijn partner eerst ook niet door! maar hij gaat het wel worden. Nu hij hem vaker heeft gehoord, vind hij hem wel leuk. andere opties: Timme, Thieme, Hugo, Mees, Jurre, Jorn, Jonas,
Miekje, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?? Dat is tot nu toe namelijk de enigste naam die ik echt leuk vind.... Wel grappig idd, maar Suze is ook een stoere meiden naam... Timme en Mees vind ik ook wel leuk. Alleen Mees hoor je teveel. Heb wel even aan Maez gedacht, vind ik wel leuk maar mijn man vind het een meidennaam???! Timme moet ik weer een beetje denken aan timmetje ofzo... De andere namen zijn of teveel voorkomend voor mij of niet stoer genoeg (in mijn ogen dan) Nog meer die durven??? hihi.. ben een aparte...
Linc... mmmh... Lijkt wel beetje het idee van Kick, maar dat vond mijn man niets.. Ga hem nog even erin gooien...
Bryan,Milan,Jesse,Finn,Tim,Thijs,Milo,Max,Roan,Luca,Hugo,Noah,Siem,Jens,Jort,Ryan,Thimo,Job ,Stef,Mika,Kay,Thijn,Luc,Sil,Kyan,Mick,Sepp,Mart,Dion,Jari succes
Zitten leuke namen tussen.. Ken alleen teveel kinderen, zoveel die al in de buurt zo heten. Zoals: milan, finn, max, siem, jens, timo, kyan, senn, tijn enz... Ppfff... moeilijk hoor...
Ik heb veel namen geroepen! Maar elke keer opnieuw deze naam erbij benoemd. Toch elke keer aangegeven dat ik hem wel erg leuk vind, omdat we niemand kennen met deze naam. o,ja ik heb 1 jongetje op mijn werk en dat is zo'n schatje. Nu is hij overstag en ook blij met deze naam. Dus blijven proberen. oja, ook nog leuk Matze.
Tssss.... Is juist de allerleukste jongensnaam! Maar wat verder nog leuk is: Tobe Seppe Sverre Rune Morris
Nog eens Thije in de groep gegooid, maar hij vind hem mwah zegt ie. Hij vind nu Milo geweldig?! Matze, ja ken 2 kinderen dichtbij die Mats heten, lijkt er teveel op vind ik. Heb ook nog ergens Metz staan in het rijtje, maar mwah... Kees, guus enz vind ik helemaal niets, sorry...