Meis, hoe gaat het met je? Is je bloedbeeld inmiddels weer zodanig dat je aan je tweede chemo hebt mogen beginnen? Veel klachten nog op dit moment? En hoe gaat het met de meisjes nu? Denk aan je, keep the faith & stay strong!
Hallo dames, Zie nu pas dat er reacties zijn. Met mij gaat het goed op dit moment. Heb vorige week mijn 2de chemo gehad. De eerste week is het zwaarst, daarna is het te doen. Met de meiden gaat het goed. De oudste heeft gelukkig niks meer over mijn haar gezegd. Ze vraagt wel om de paar dagen of ik al beter ben. Heb verteld dag ik een grote bacterie in mijn buik heb en dat we niet weten hoelang het gaat duren tot ik beter ben. Probeer wel steeds meer dingen op te pakken. Zoals haar ankleden, merk dat zr dat erg fijn vindt ipv dat oma het doet bijvoorbeeld. So far so good.
Fijn om weer wat van je te horen en dat het redelijk gaat met jou en de meiden. Ik hoop echt voor jullie dat alles goed komt. Nogmaals heel veel sterkte en succes!! Liefs Pluisje
Nou ben blij dat je je nu beter voelt en dat het tot zover beter met je gaat. Weet je al wanneer duidelijk is of de chemo aanslaat? Rustig aan en sterkte xx
Ik lees nu dit pas.. meisje toch wat heftig. Ik wil je veel sterkte wensen de komende tijd. Ook voor jouw gezin.
Bedankt allemaal! Ik weet nog niet of de chemo aanslaat of niet. De derde ronde is as maandag. Twee weken later willen ze scans gaan maken. Echt heel spannend! Naar aanleiding van de resultaten, wordt de verdere behandel methode bepaald. Verder gaat het goed hier. Ben deze week 30 geworden Probeer niet aa die ziekte te denken en positief te blijven.
Sterkte meis, en alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Op naar een jaar waarin je hopelijk deze ellende af mag gaan sluiten en je je 31ste verjaardag met een knal feest gaat vieren!
Meid nog van harte met je verjaardag Goed dat je positief probeert te blijven. Ik ga alvast duimen voor de goede uitslagen van de scans.
Meid wat klink je sterk en dapper, ook al zal je zeker je hele slechte momenten (en dagen) hebben. Maar je instelling is bewonderenswaardig, ik ken je niet persoonlijk maar ik ben ontzettend trots op je en je dochters zullen later verschrikkelijk trots zijn op hun moeder!!! 👌👏👍 Van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag, blijf vechten en dan komen er nog minstens 60 hele mooie jaren bij. Ik denk aan je!
He, hoe is het nu? Krijg je volgende week de uitslag? Nog gefeliciteerd, ik lees het nu pas! Sterkte en een knuffel..
Hoe gaat het met je meid? Ik zag dat je al een tijdje niet hier op het forum was geweest. Hoop dat het goed met je gaat.
Helaas zijn er geen scans gemaakt. De chemo moest weer worden uithesteld door te lage witte bloedcellen. Word er soms een beetje akelig van. Zat er even helemaal doorheen vorige week De dosering is nu weer aangepast en ze hopen op die manier dat ik niet steeds hoef te stoppen tussendoor. Hoop dat het beter gaat op deze manier. Mijn kleine meid wordt twee vandaag. Heb het er best wel moeilijk mee. Aan de ene kant zo blij met haar en aan de andere kant bang dat ik er de volgende keer of keren niet meer bij ben. Blegh Denk er niet teveel over na anders maak ik mezelf helemaal gek. Voor de rest gaat het allemaal. De chemo maakt me erg moe, maar gelukkig valt de misselijkheid mee dit keer.