Goed nieuws dat het niet is uitgezaaid! Ik wens je heel veel sterkte toe en ik wens dat je hier snel van zal genezen!
Ik heb de 19de pas de scans, dus we weten nog niks Denk dat je mijn berichtje verkeerd hebt begrepen. Tnx anyway
Ik ga heel hard voor je duimen en wens je alle kracht toe. Je komt over als een sterkte vrouw. Sterkte. Gr MB2005.
Spannend, dat wachten, ik duim voor goed nieuws.. Ook dubbel om weer heelokk met je gezin te zijn, maar ook gedag te moeten zeggen. Sterkte!
Bedankt allemaal, wat lief! Het gaat goed op dit moment. Heb helaas nog geen uitslagen binnen. Zal het laten weten als het zo ver is.
Jeetje, wat spannend zal het voor jullie zijn... Laten we hopen dat het goed nieuws is! Ik blijf voor je duimen!
Wat spannend, lijkte lastig om zo in spanning te zitten, maar fijn te horen dat het goed gaat op het moment!
Poe wat een akelige spanning! Ik wil je veel sterkte wensen. En een hart voor onder je riem... mijn vader had +10 jaar geleden een zeer agressieve vorm van longkanker. Maar hij is wel genezen! Dus geef niet op! Ze kunnen tegenwoordig behoorlijk veel. Ik verwacht in de volgende week de uitslag van mijn moedervlek die woensdag verwijderd is. Hopelijk is het niets.
Ben net gebeld door de dr. Er zijn geen uitzaaiingen gevonden!! Eindelijk goed nieuws. Over twee weken een afspraak staan om te bespreken wat de volgende stap zal zijn. Mogelijk dus een operatie om de tumor te verwijderen. Wat ik wel heel eng vind. Maar goed als het moet dan moet het.