Genezen van kanker?

Discussie in 'De lounge' gestart door HabibiAna, 24 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Jeetje wat vreselijk! Ik heb je topic zo af en toe gevolgd en lees nu je update. Ik wil je heel veel sterkte wensen.

2. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Houd moed, hoop en geloof!
    Heel veel sterkte, hopelijk heb je wat aan de hier gegeven reeacties, zoals die van Nikki
    Je bent in m'n gedachten.

3. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Heel erg bedankt allemaal voor de
    Lieve reacties! Ik probeer het van me af te zetten en gewoon door te gaan.

4. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Thanx! Mijn familie is in Nl bezig voor een second opinion bij het avl. Ben benieuwd wat ze zullen zeggen. Ik laat mij in ieder geval niet gek maken door een arts. Ik voel mij gewoon goed op dit moment en helemaal niet ziek eigenlijk!

5. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Thanks Nikkie, wat lief!!
    Ik woon zelf in the midwest, dus ny is iets te ver voor mij. Mijn arts heeft het wel al over memorial gehad. We shall see. Heb hier nu twee aanvragen lopen en in Nl ook 1. Als daar niks uit komt dan zal ik NY overwegen.

6. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Dank je A, ik herinner me jou nog!
    Ik ben ook bezig met andere natuurlijke middelen. Er is geen ziekte zonder geneesmiddel. Dat zegt ons geloof:)
    Ik blijf positief.

7. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Goed dat je je niet gek laat maken door een arts! Fijn dat je je goed voelt en hopelijk kun je snel verder met een second opinion...

8. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Wat een plotseling switch ineens..Niet bij neerleggen hoor idd. Sterkte.

9. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Bah, hoe kan zo'n arts dat gewoon zomaar zeggen? :(

En idd...eerst allemaal goed nieuws en geen uitzaaiingen gevonden en dan ineens zou het allemaal niet meer baten? Dat kan toch helemaal niet?
    Meteen een second opinion regelen!

Veel sterkte meid..dit moet vreselijk zwaar zijn voor jou en je familie...:(

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken

Ik hoorde van Amerikaanse plaatsgenoten die ook ervaring hebben met kanker HEEL positieve dingen over de behandeling bij Cornell. Ik hoop dat NY haalbaar voor je is.
    Heel veel sterkte!

11. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Heel veel sterkte!
    MB2005.

12. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hoe gaat het met je? Trek jij en je fam het nog een beetje? Weet je al meer?

13. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik moest vanochtend ook ineens aan je denken. Ik hoop dat je inmiddels wat positiever nieuws hebt gehad, dat er nog behandelmogelijkheden zijn. Sterkte, ik denk aan je!

14. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Ik denk ook aan je.. hoop zo op positief nieuws.

15. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.569
    456
    83
    Ik had hier al even niet meegelezen, maar meid wat een verschrikkelijke botte boer die chirurg zeg. Hopelijk levert een second opinion heel ander nieuws op. Nogmaals sterkte gewenst.

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier ook iemand die aan je moest denken.
    Ik hoop dat je de second opinion al hebt gehad en beter nieuws te horen hebt gekregen.
    Sterkte!

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Moest vandaag ook weer aan je denken.

Hoop dat het naar omstandigheden goed met je gaat.

18. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Even een update: ik heb 1 second opinion gehad en die wil opereren. De hele maag moet eruit. Hij zegt hiermee de levensduur te kunnen verlengen, maar mij genezen kan niet. Omdat het ook in mn bloed zit zal het later weer terugkeren elders in mn lichaam.

Ik heb op dit moment al sinds mei geen chemo gehad. Er was iedere keer weer iets waardoor het niet doorging. Ik voel me goed en op mijn laate scans was de tumor kleiner. ( weet niet of ik dit al had gemeld, bn heel vergeetachtig geworden)

Het avl ziekenhuis in amsterdam is mijn 2de optie nu. Ik ga iver twee weken naar NL en heb daar dan een afspraak.
    Ook wil ik er f tussenuit en mijn vrienden en familie weer zien. Dus zie het ook als vakantie.
    Oo dit

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik lees nu pas je topic (de laatste berichten dan) Wat vreselijk voor jou en je gezin! Ik hoop dat er iets uit de second opinion komt. Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar het Moerman dieet schijnt in veel gevallen van kanker te kunnen helpen. Ik weet niet of het je iets zegt, of dat je er wat aan hebt, maar ik wilde het even gezegd hebben. Misschien dat je daar wat mee kunt, of misschien mensen kunt vinden die je er meer over kunnen vertellen. Ik wil jou en je gezin heel veel sterkte toewensen!

20. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ach lieverd, wat een gemengd nieuws, weet eerlijk gezegd niet wat ik moet zeggen. Wat ontzettend frustrerend (understatement) dat zelfs als ze je hele maag eruit halen ze zo resoluut zeggen dat genezing niet mogelijk is. Kan het zijn dat ze er op dit punt naast zitten of is dat iets wat je in het AVL duidelijk hoopt te krijgen?

Probeer ondanks alle zorgen ook een beetje te genieten wanneer je weer in Nederland bent, ik hoop dat je vrienden en familie een warme deken voor je zullen zijn zodat je weer enigszins opgeladen de strijd kunt voortzetten. Geef in elk geval niet op, de wonderen zijn de wereld nog niet uit en elk kansje hoe klein ook is de moeite waard om voor te vechten!

Trekt je man het trouwens nog een beetje, is zijn werkgever voldoende begripvol? En je meisjes, hoe gaat het met hen?

Ik denk aan je meis 🙏🙏🙏, veel sterkte weer en houd ons op de hoogte.

Deel Deze Pagina