Wow, heftige operatie. Ik hoop dat de kanker helemaal verwijderd is. Sterkte met het herstel en zou fijn zijn als je snel naar huis mag.
Ik moest ook ineens vandaag weer aan je denken. Waarom? Geen idee.... Maar ik hoop dat alles goed met je gaat naar omstandigheden!
Oh jeetje... Ik dacht dat dit een nieuw topic was. Ik heb dit helemaal niet voorbij zien komen. Ik hoop dat het nu goed met je gaat.
Bedankt voor het vragen allemaal. Het is erg zwaar. Het herstel verloopt moeizaam. Heb nog steeds veel pijn. Ben wel begonnen met eten, maar kan niet aan de pijn wennen die ik ervan krijg. Verder gaag het wel. Moet mijn kracht en conditie weer opbouwen. Door het vele liggen is mn lichaam erg zwak. Krijg nu nog voeding via mijn port en als dat gestopt wordt dan begint de chemo weer.
Eventjes een dikke digiknuffel voor jou. Ik vind je een topper!! Wens je alle kracht toe voor je verdere herstel.
Moge God je de kracht geven om weer te kunnen eten zodat je wat aansterkt. Al degenen die hier op je topic kijken, lezen, en/of schrijven en naar je vragen, hun gedachten zijn bij jou. Samen hopen, en wensen wij voor jou een volledige genezing. Duizendmaal sterkte!