Dat klinkt heftig zeg, vooral dat je nog zo'n pijn hebt. Hopelijk is het het allemaal waard en voel je je snel beter! Hoe zijn je kindjes eronder? Zal voor hun ook wel moeilijk zijn... Heel veel sterkte voor jullie allemaal!
Fijn om iets van je te horen lieverd! 😘 Wat een moeilijke lange weg heb je te gaan, maar je kan het!!! Voor je meisjes en voor je man. Voor jezelf. Zijn de vooruitzichten nu goed volgens de artsen, zijn alle kwaadaardige weefsels/tumoren weggehaald? Vanwaar nog meer chemo? Krijg je iets van thuiszorg? Héél veel sterkte met je herstel.....remember....babysteps. Je blijft in mijn gedachten. 🙏
Heel veel sterkte lieve meid, je bent veel in me gedachte. Vind het zo heftig allemaal. Hoe sta je ervoor als het straks allemaal goed gaat met eten en met de pijn? Wat zeggen de artsen over de prognose? Je bent in me doea <3
Ik ben een stille meelezer, maar wat vind ik jou een sterke vrouw!! Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe..
Alle tumoren zijn weggehaald tijdens de operatie. Tenminste allea wat met het blote oog te zien is. De chemo is voor slde zekerheid, voor bet geval er nog cellen zitten die niet gezien zijn. Verder heb ik elke dag een zuster over de vloer en 1 keer in de week fysio. De prognose, tjah de artsen kunnen niet heel veel zeggen. De hoofdtumr is iig uit mijn lichaam. Verder is er te weinig onderzoek gedaan naar deze soort kanker en is er niet heel veel over bekend. Ook niet met deze operatie. We zien het wel. Moet dan elke 3 maanden scans doen en kijken hoe het gaat.