Bedankt allemaal. De operatie wordt eind jan/ begin feb. Ik moet even kijken wanneer mn moeder kan komen uit Nl. Dat geregel is ook heel vervelend. Dit wordt nu de derde keer dat ze moet komen. Voor haar ook heel zwaar. Dat is het nadeel van in het buitenland wonen als je zo ziek bent. Maar ja, het is nu even niet anders.
Lieve Habibi, wat een tegenslag, verschrikkelijk. Maar zoals altijd blijf je dapper doorvechten, ga zo door lieverd en geef niet op. Ik schrok toen ik in het andere onderwerp las dat de artsen niet meer in je herstel geloven, maar zolang jij daar wèl in gelooft is er hoop. Artsen zijn ook maar mensen en zitten er ook wel eens naast. Bovendien geloof ik heel erg in de kracht van positief denken, niet alleen goed voor de geest maar ook voor het lichaam. Je zult ze versteld doen staan meis, dat moet gewoon! 🙏🙏🙏 @biancs....lieve meid, ik heb er geen woorden voor. Wat afschuwelijk voor jou, je gezin en alle dierbaren. Ik hoop dat ze het bij jou wat eerder ontdekt hebben en dat je behandeling niet zo zwaar en slopend hoeft te zijn als bij de dappere starter van dit topic. Ik denk aan je en wens je alle kracht en sterkte toe de komende tijd. 🙏🙏🙏
wat heb je dat mooi verwoord nikki88! Heel veel sterkte, heb er niet zulke mooie woorden voor als Nikki88, maar denk wel aan je en wens je heel veel kracht toe... @biancs jij ook veel sterkte, wat zal jouw wereld op z'n kop staan...
Habibi en @Biancs; Wat een teleurstellende berichten zo aan het begin van het nieuwe jaar. Maar jullie zijn vrouw en moeder en zijn/gaan heel hard vechten tegen deze ziekte. Veel sterkte met de operatie en kuren en voor allebei een liefdevol 2015 toegewenst.
Potverdorie meis, wat verschrikkelijk heftig! En nu net dat je jezelf wat betr ging voelen Ik duim voor je dat de operatie zal slagen, dat is je zo gegund! En wat ontzettend mooi dat je moeder over wil komen om te helpen, petje af!
He bah wat jammer dat het niet goed ging de chemo meid. En wat moeilijk ook om nu zo ver van familie te zijn . Ik hoop dat je snel verlost bent van de stoma en dat dat allemaal goed mag verlopen. @biancs ook voor jou natuurlijk enorm veel sterkte en kracht toegewenst!
Bedankt allemaal Voor de Lieve berichtjes! Vandaag helaas minder nieuws gehad. De stoma terugzetten blijkt een moeilijke operatie met veel risico's. De arts heeft me afgeraden het nu te doen. Kan beter een naar wachten Na mn vorige operatie ivm littekenweefsel en andere risico factoren. Ga het dus niet doen. Maar goed, moet er maar mee leren omgaan. Dat is niet het belangrijkste nu. Het belangrijkste is dat de kanker wegblijft!
Wat een tegenvaller lieverd! Inderdaad is het het belangrijkste dat de ziekte weg blijft, maar ik kan het me ook heel goed voorstellen dat je zo graag wat meer comfort zou willen, lichamelijk gezien. Dikke knuffel. X
ook ik vraag me af hoe het met je gaat? Meestal lees ik alleen maar mee, maar geregeld ben je in mijn gedachten.
Bedankt allemaal voor het vragen! Het gaat redelijk. Ben nu voor het eerst in 5 maanden weer verantwoordelijk voor alles thuis. En dat valt wel even zwaar. Ben nog regelmatig moe en duizelig. Voor de rest gaat het eigenlijk wel. Heb begin maart weer een ct scan om te kijken hoe het ervoor staat. Spannend!
Goed wat van je te lezen... Was idd ook benieuwd.. Kan me voorstellen dat het je zwaar valt om na zo'n lange tijd weer verantwoordelijk te zijn voor de dingen thuis, maar ik denk ergens ook positief ? Succes iig!
Toch weer een hele stap vooruit lieve dappere meid, ik kan mij echter voorstellen dat het zwaar valt. Maar jij bent zo'n ongelofelijke vechter dat het alleen maar beter zal gaan, al is het met babysteps, dat maakt niet uit. Vooruit is vooruit. Onvoorstelbaar wat je al hebt overwonnen! Ik blijf aan je denken en natuurlijk ga ik ervan uit dat je goede ct scan hebt over een paar weken. Hang in there! 🙏