Ach meis toch, wat een enorme klap weer na de lange strijd die je al hebt moeten voeren. 😪 Waar is de kanker teruggekomen en wat is nu het precieze behandelplan? Ik denk aan je, houd je taai. xx
Heel veel sterkte in deze zware tijd. Lijkt mij ontzettend zwaar als de ziekte weer terugkomt en je weet dat je weer keihard moet knokken. Voor heel je gezin en familie ook veel kracht toegewenst.
Dit is nou niet het bericht wat ik van je wilde lezen. Veel sterkte met deze ronde. ik hoop echt dat het nou een keer klaar is met al die behandelingen. Op deze manier krijg je nooit de kans om op te knappen.
wat een heftig nieuws! mijn schoonzusje, mijn nichtje en de vriendin v mijn neef hebben alledrie kanker gehad. alledrie rond de 25 jaar. alledrie genezen. houd moed!! veel sterkte
Canabisolie is verboden in de staat waar ik woon, dus dat krijg ik er niet in. Gebruik wel andere natuurlijke producten. Was daar wel mee gestopt na de operatie, wat niet verstandig is geweest. Maar ja, opgeven komt sowieso niet voor in mijn woordenboek