Ik ook, ik denk dat er heel veel dames hier zitten die een kaarsje branden of een gebed opzeggen voor jou.
Het gaat redelijk. Ben erg moe de laatste tijd. Nog maandje en dan weer nieuwe scans. Tot die tijd gewoon door met chemo.
Pff heb even beetje terug gelezen in dit topic. Wat een rot bericht! Hopelijk slaan de chemos goed aan. Ik wil je heel erg verl sterkte toewensen! En ook voor jou gezin, familie, vrienden en iedereen die dichtbij je staat!
Ik denk aan je meis, 🙏🏼🙏🏼🙏🏼 voor goede uitslagen over een maand. Hang in there! 😘
heel veel sterkte kan het niet laten om je topic te lezen maar een gebrek aan het niet weten wat te zeggen type ik vrij weinig
Heel veel sterkte en kracht toegewenst de komende tijd! Ik hoop voor je dat alles goed komt! Dit zet mij ook weer even met beide benen op de grond, altijd heftig om zoiets te lezen, vooral als iemand nog erg jong is. Liefs
Het gaat redelijk.. Had erg veel pijn in mijn zij en een scan gemaakt. Blijkt dat de cellen op mn urinebuis drukken waardoor de urine in de nieren blijft zitten en deze opgezwolleb was. Heb een ingreep gehad on dat te verhelpen. Ga nu weer door met de chemo, omdat de scan laat zien dat de cellen er nog gewoon zitten. Helaas niets veranderd na 3 maanden chemo.. Bedankt voor jullie berichten allemaal!
Ach meid wat een tegenvaller. Hoop dat je positief blijft ondanks teleurstellingen. Mijn man heeft dat ook gehad dat de gezwollen nier op de darmen drukte; was erg pijnlijk, dus zal voor jou ook zo geweest zijn. Veel sterkte!