Wat een kl*tenieuws... Hopelijk zijn al je andere organen schoon. De duimen gaan hier op volle snelheid voor je. Sterkte met het wachten op de uitslag, dat is slopend. Hou je taai!
O, dus ze hebben hopelijk de bron gevonden. Dan kunnen ze verder de behandeling afstemmen. Zoals Nikki ook al schreef: gelukkig zit je in de VS, daar is vaak op medisch gebied toch meer te krijgen!
Poeh he! Wat heftig! Ik hoop dat de andere uitslagen beter zijn en er een goed behandelplan komt! Heel veel sterkte in deze zware en heftige periode!
Heftig, wat ik lees, zo jong nog, je hoort het steeds meer , dacht dat het een keertje minder werd , nou niet dus wat ik hier weer lees. Heb niet zo lang geleden gehoord dat er weer iemand kanker heeft , houd maar niet op!! Wens je veel moed en kracht !! gr jmm
Ben ook heel blij dat ik hier zit. Ben er net een paar maanden en ze hebben dit gelijk ontdekt. Weet niet hoevaak ik in Nl naar huis ben gestuurd met het zal wel stress zijn of een spastische darm. Geen 1 fatsoenlijke test hebben ze daar uitgevoerd. Wie weet hoelang ik er al mee loop. Maar ja, hoop dat ik niet te laat ben. De pijn valt wel tegen nu ik thuis ben. In het zh lig je 24u aan het infuss en merk je er niet zoveel van. Mn jongste keek me echt heel verbaasd aan, zo zielig ze bgrijpt er niks van dat ik ineens weg was en er nu weer ben. Tnx allemaal voor de steun!
Mijn man werkt voor een Amerikaans bedrijf en wij krijgen ieder jaar een complete APK-keuring, waar ook juist naar dit soort dingen gezocht wordt. In Nederland vinden ze dat te duur en onnodig vanwege valspositieve uitkomsten. Nou geef mij maar honderd keer liever een valspositief dan niet gedetecteerd! Heel veel sterkte en succes de komende tijd! Ik zal aan je denken!
Wow zuster, ik zal je niet vergeten in mijn smeekgebeden. Moge Allaah je genezen en snel duidelijkheid geven. Ben helemaal geschrokken <3