mn dochter en ik vonden het heel fijn! hoop het met zoontje ook te kunnen doen. deed een cursus, en dan later thuis soms voor t slapen gaan, ontspande ze helemaal.
Ik vraag mij alleen af of je niet gewoon zelf kunt masseren. Zou een cursus echt beter werken dan je eigen huis-tuin-en-keuken massage? Ik vraag het me af... En verder... hoe warm hebben jullie de kamer voor de massage? Lijkt mij zo koud voor die kleintjes zo bloot in 20 graden.
Ja, ik vond het erg leuk. En ik gebruik de technieken (shantala) nu nog wel eens, nu na een jaar. Mijn dochter vindt het heerlijk!
Met mijn jongste zoontje heb ik baby massage gedaan. Die vond het heerlijk en van zich zelf is hij vrij onrustig en door de massage word hij helemaal rustig. Sandana@ Je zou inderdaad zelf kunnen masseren maar in zo een cursus leer je allerlei massage technieken en waar je op moet letten.
ik heb het ook gedaan met mijn zoon en we vonden het allebei heel leuk! Zo geweldig hoe hij er op reageerde, echt een big smile als ik hem masseerde, hij vond/ en vind het heerlijk... ook werkt het goed als hij heel onrustig is, dan wordt hij er echt rustiger van, en slaapt hij lekkerder.
Als je de tijd hebt, en het financieel geen probleem is, zou ik het zeker doen! Het is sws erg fijn om op die manier met je baby bezig te zijn. Je merkt gewoon heel direct hoe hij op jouw aanraking reageert.
Doen! Ik heb een cursus met mijn zoontje gedaan en hij vond het heerlijk. Je neemt echt even de tijd voor elkaar en ze genieten er echt van (en ik ook!) En daarna slapen ze als een roosje