Genezing na trekken verstandskiezen

Discussie in 'De lounge' gestart door Huismuisie, 14 apr 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.106
    17.112
    113
    Je geeft geen ervaring weer - deed je dat maar eens een keer - je plompt weer een mening als feit neer. Met daarbij een vreselijke ondertoon.
    En zoals @suus1983 zegt: je weet príma wat je aan het doen bent - dus zo quasi-verontwaardigd reageren is zowel totaal lachwekkend als onnodig.

Ik ga niet meer OT, dus dit was mijn laatste reactie. Ik laat me al veel vaker door je uitlokken dan ik graag zou willen én zou moeten.

TotalBella en suus1983 vinden dit leuk.
  2. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.465
    11.976
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik ben geen zorgmijder maar het trekken van kiezen stond nu niet hoog op mn lijstje van dingen die ik eens gezellig ging ondernemen. Heb overigens verder een goed gebit. Ooit een jaar of 15 geleden een keer 1 gaatje gehad maar voor de rest nooit wat geks.

Voor de kies boven gold absoluut dat het een fluitje van een cent was en daar heb ik ook geen last meer van. De pijn zit onder in mn kaak. Die kies was maar deels doorgekomen en na een hoop wrikken is hij maar in stukjes gezaagd. daar zaten ook 4 hechtingen, dus best een flinke wond.

Ik las in de bijgevoegde brief dat het herstel ongeveer een week is. Maar als ik het hier lees dan kan het wel fors langer duren. Dus ik kijk het nog even een paar dagen aan. Zo lang het geen kloppende pijn is of als mn kaak opzwelt zal het er wel bijhoren.

Amberxx vindt dit leuk.
  3. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.465
    11.976
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oh ik vatte deze reactie niet verkeerd op van haar ;) Maar snap dat het voor sommige mensen verkeerd kan vallen.

Sado vindt dit leuk.
  4. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.020
    5.232
    113
    Het was ook absoluut niet verkeerd bedoeld. Maar sommige mensen trekken zich alles persoonlijk aan. Hopelijk gaat het snel beter met je :)

Huismuisie vindt dit leuk.
  5. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    De tandarts heeft mij verteld dat je bovenkaak net spaanplaat is en je onderkaak net eikenhout. Dat je onderkaak meer en langer pijn doet, is normaal aldus mijn tandarts.

Evengoed hoop ik dat je er snel vanaf bent, want een pretje is het zeker niet.

Huismuisie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina