Genezing van de knip?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Inaya, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

Ik heb na 1,5 week alweer op de fiets gezeten. Kan niet zeggen dat dit nou erg comfortabel was, maar het ging prima. Gisteren weer gefietst.
    De eerste week was echter wel echt een DRAMA! Dat was erger dan de hele bevalling als je het mij vraagt. Kon zitten, maar daar is alles mee gezegd. Toen 1 hechting werd los geknipt ging het stukken beter

Ik vraag me wel af, waneer weet je nou dat het echt allemaal dicht is? De buitenkant kan mijn vriend wel zien, maar er is natuurlijk ook geknipt van binnen (zeg maar in je vagina, hopelijk leg ik dit goed uit haha). Hoe weet je of dit allemaal al dicht is?

Ik heb er verder geen last van, ja af en toe nog wat gevoelig, maar wat wil je ook....
    Het vloeien is gestopt en ik wil eigenlijk wel weer eens intiem doen met mijn hubby ;) of in ieder geval een poging tot doen :p

2. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    dat duurt nog lang zeg, een wondje op je vinger is sneller over , waarom dit zo lang duurt? ?

3. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    kan er op antwoorden bij mij dan na een maand kan het nog niet denk ik , want het ging bij mij nog bloeden , en nu last van al 2 weken daarna, zou daarom zeker 2/3 maanden wachten , ik baal nu dat we eerder zijn gegaan .

4. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    das een goede ! heb je ook altijd in huis!

5. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    hoe lang ongeveer?

6. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    denk ook dat ik een onsteking heb, wat voor verband hdd je toen gebruikt?
    ga volgende week naar gynacoloog toe, die vertgeld me oo kmaar even wat ik het beste kan gaan doen, ben in kamillenbad geweest maar hiep ook niks werd zelfs erger !

7. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    wat heb je gedaan bij je infecties?

8. Inaya

Inaya Actief lid

4 dec 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle reacties!

Nu inmiddels een maand verder en ik kan steeds meer. Ik merk wel dat ik niet te fanatiek moet doen of te lang moet lopen/ staan. Dan krijg ik zo'n vervelende trekkerige druk erop.

Ik heb de eerste 2 weken na iedere toiletbeurt gespoeld met lauwwarm water. Gewoon normaal gaan zitten (op een harde stoel) was wel even doorbijten, maar heeft het genezingsproces wel bevordert.

Na ongeveer 5 dagen ben ik overgestapt van het grote kraamverband naar Kotex maandverband. Toen het vloeien nog minder werd heb ik een paar dagen inlegkruisjes gebruikt. Dit was NIET verstandig, leek alsof het tegen de wond aanschuurde.

Verder heb ik baat gehad bij het 'luchten' van de wond. De eerste dagen zonder ondergoed op een kraammatrasje. En toen het vloeien op was gehouden zonder ondergoed en broeken lopen :D

9. Inaya

Inaya Actief lid

4 dec 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    AU :(

Ik durf het nog niet. Ik denk dat ik wacht tot na de nacontrole (6 wk).

10. Linana

Linana Niet meer actief

Damn :$
    Ik dacht als het eenmaal dicht is dat het dan niet meer open kan. Tenminste zo verwoorde mijn vk dat... ;) Klinkt niet zo goed dit

11. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Ik heb een flinke knip gehad bij de 1e en ik heb geen last gehad wel gevoelig maar geen pijn. Ook met de keizersmrdes nooit pijn gehad misschien ben ik een geval apart? Haha.

Deel Deze Pagina