Mijn dochter, 5.5 maanden, is hartstikke onrustig sinds een paar dagen: vuistjes in het mondje en met de vingertjes op de kaakjes, en mopperen..... Ik denk dat er tandjes komen. Ik heb Gengigel Baby in huis, heb instructie doorgelezen maar een paar momenten zijn me onduidelijk: 1) moet ik hem voor of na de voeding insmeeren? 2) Lisa zit meer op een bovenkaakje maar ik weet dat meestal onderste tandjes als eerste doorkomen, dus heb allebei kaakjes ingesmeerd - kan het kwaad? Lisa ten minste slaapt nu lekker na 1 uur zielige liedjes zingen Alvast bedankt!
Ik gebruik bij mijn zoontje ook gengigel, hier werkt het erg goed. 1. je kunt hem het beste na de voeding insmeren, dan kan het goed zijn werk doen. 2 het is niet erg dat je beide kaakjes insmeert, het is een veilig middel wat geen kwaad kan. sterkte met de doorkomende tandjes.
Dit vond ik op tandarts.nl. Hier volgens mij ook doorkomende tandjes en zocht naar wat meer inof over dergeliijke smeerseltjes en kwam dit tegen. Hierboor denk ik niet dat ik het ga gebruiken, maar ieder z'n keus.
Scary! Nou, ik denk persoonlijk dat als alle deze middelen in Nederland verkrijgbaar zijn, betekent dat dat ze uitgebreid zijn getest en geen kwaad kunnen, met name als het voor babies besteemd is. Heb Gengigel geprobeerd en krijg echt een indruk dat Lisa nu minder last heeft (kan natuurlijk een placebo effect zijn of gewoon toeval maar we zullen zien). Chamodent werd hier nul comma nul effect.
Hier werkt gengigel ook! Dentinox doet echt helemaal niets. Bleef iedere avond drama met 3 doorkomende kiezen. Toen 1x gengigel erop gesmeerd en ze ging gewoon weer lekker slapen.
Deze site werkte bij mij niet - dus gewoon op "Gengigel kopen" gegoogled, kwam heleboel andere sites uit - via een van ze bestelt en volgende dag gekregen.
Ik heb gengigel besteld via internet, moet het morgen afhalen van hjet postkantoor (ben nooit thuis als er een pakketje komt ) ben benieuwd of het helpt, er zitten 3 kiezen aan te komen bij mijn zoon, van alle 3 kiesjes is er nu een puntje doorheen, maar nog lang niet de hele kies... ik hoop dat het helpt deze gengigel
Bij de meeste apotheken hebben ze het, en anders kunnen ze het bestellen. Is 9,95 en hoef je ook geen verzendkosten te betalen.