Gewoon voor de leuk: Hoe zwaar woog jullie kindje -ongeveer- rond de 1e verjaardag? Fae wordt donderdag 1 en ik ga haar deze week toch nog even laten wegen en meten. Ik ben gewoon wel erg benieuwd Omdat het verschil tussen jongens en meiden af en toe best groot is, dus alleen een polltje voor de meiden . Sorry jongens-mama's
Nulletje vergeten ergens denk ik hihi, maar waar? 10.450 of 10.045 ? Maakt ook weer niet zo'n verschil
Pff mijn smurf (68 cm) is nu al 9,5 kilo. En die moet nog 2,5 maand voor ze 1 jaar wordt. Ben benieuwd wat zij dan weegt.
Heb even in cb-boekje gespiekt. Fenne woog met 11 mnd 9730 gram en met 14 mnd 10.400 gram. Dus ik denk met haar eerste verjaardag echt rond de 10 kilo... misschien net een paar gram meer of minder hihi
Hier was Jasmijn toen ze 14 maanden was 8300 gram, dus ik denk dat ze bij een jaar rond de 8 kilo zat. Ze weegt nu 9 kilo, dus het is geen zwaargewichtje, maar ze volgt netjes haar eigen lijn!
wij zijn woensdag weer voor de keuring geweest en anoeska woog toen 8355 gram en is 70,5 cm, klein maar fijn!
Fenne woog met 6 mnd ook 8 kilo... en nu met 16 mnd 11 kilo... het gaat niet zo snel meer op een gegeven moment hoor... wees niet bang! (je geeft borstvoeding denk ik? dan zijn kindjes vaak lekker stevig rond die leeftijd)
Een week na haar verjaardag woog Eva 9240 gram. Nu een half jaar later weegt ze 9,5 kg, schiet niet echt op hier dus . Natas23, met 5 maanden woog Eva ook bijna 8 kg. Zegt dus niet zo heel veel. Vanaf 7 maanden ging het hier een stuk minder hard. En nu weegt ze dus maar ruim 1,5 kg meer dan 10 maanden geleden....
Malou was 17 dagen voor haar eerste verjaardag 6340 gram en was 67cm. 2 dagen voor haar eerste verjaardag was ze 6370 gram. 5.5 week na haar eerste verjaardag was ze 7090 gram en 71 cm.
o wat een frutje . mijn dochter woog met precies 4 maanden 6630gr haha en met 5 maanden was ze 67cm. zie het helemaal voor me z'n schattig klauterend prinsesje
Onze dochter was met 11 maanden 9035 gram en 74 cm. Heb dus gestemd voor tussen de 9-9,5 kilo, want meer zal ze in die maand niet aangekomen zijn. Ze zit exact op het middelste lijntje bij het CB (ideaal, nooit gezeur )