Geniet er maar van, het is zo voorbij! NOT!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door DvS, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Van mij kan het niet snel genoeg gaan :oops:
    Ik vind deze zwangerschap behoorlijk pittig, dus genieten...tja...
    Ik geniet van het idee van een kindje in mijn buik en vind het 1 groot wonder maar zwanger zijn is gewoon niet zo m;n "hobby"denk ik.
    Tijdens elke zwangerschap voel ik me ziek, zwak en misselijk en veel last van stemmingswisselingen dus het is denk ik ook niet zo gek dat ik het langzaam vind gaan.

2. camuh

camuh Actief lid

30 dec 2008
    113
    0
    0
    Het gaat zoooo langzaam en ik begin nu onderhande me ook te voelen als het vervoermiddel en huis van de baby, ipv ik met een baby.

3. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Haha leuk dit. Ik ben nog maar aan het begin en vind het nu al veeeeeeeeeel te langzaam gaan...

4. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    lijkt geen einde aan te komen, zelfs nu nog niet! :(

5. aafke77

aafke77 Actief lid

21 jul 2008
    190
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik vind het ook veel te langzaam gaan. Besefte me vanmorgen hoe lang ik nog moet en als ik heel eerlijk ben is me dat veel te lang......ik heb al een flinke buik en als ik er aan denk dat die nog een keer zo groot kan gaan worden, kan ik wel janken.
    Ik vind het al met al behoorlijk pittig hoor, zo'n zwangerschap. Mooi, maar pittig!

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

ooooo ik heb zooo enorm genoten van mijn zwangerschap! Ik voelde me ook echt helemaal top, dat tijd ging gewoon goed voor mijn gevoel. Niet te snel, niet te langzaam. Zeker de laatste weken (vanaf 32 weken ongeveer) vond ik het helemaal geweldig! En toen ging de tijd wel wat langzamer, maar dat kwam meer omdat je dan zelf wat minder mobiel/actief bent....

Maar het feit, geniet ervan wat de tijd is zo voorbij...helemaal mee eens!

7. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Voor mij lijkt het ook een eeuwigheid te duren tot ik die ooooh zoooo spannende 13 weken voorbij ben maar geniet er wel van en als ik terug denk (toen ik nog maar net wist dat ik zwanger was) tot nu al over de 10 weken denk ik weer bij mezelf, wat gaat het eigenlijk toch snel heh! Ik vind het heerlijk om zwanger te zijn ondanks alle kwaaltjes dus vind het niet zo erg dat het allemaal wat langer duurt!

Liefs Nelleke

Deel Deze Pagina