geniet nog van je nachtrust???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dotty, 18 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

Heel herkenbaar slecht slapen toen ik zwanger was... Alleen ik moest er niet uit om te plassen maar ik was gewoon klaar wakker (vanaf 20 weken al) vaak begon mijn morgen om 04.00 al dan ging ik een beetje rommelen in huis en rond 06.55 richting mijn werk als ik ochtenddienst had koffie zetten voor mijn collega's was toen altijd de eerste :D
    Iedereen zei na de bevalling tegen ons suc6 met de gebroken nachten maar de eerste maanden hebben wij super lekker geslapen...
    Die gebroken nachten kwamen pas later :D

2. hanneke7

hanneke7 Lid

9 jul 2012
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oh jee, ik ben nu 29 weken zwanger en ik slaap 's nachts nog heerlijk! Ik word pas wakker om te plassen een half uur voordat ik moet opstaan. Ondanks dat het kereltje in mijn buik een nachtbraker schijnt te zijn (volgens mijn vriend is het in mijn buik 's nachts feest), hij krijgt me nog niet wakker.
    Ik hoop dat de klap van de nachtvoedingen niet te hard aan zal komen...

3. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Erg herkenbaar voor mij, niet alleen gebroken nachten omdat ik naar de wc moet maar ook omdat ik niet kan slapen of geen goede houding weet te vinden wanneer ik in bed lig.
    Uiteindelijk val ik in slaap door de vermoeidheid en ben ik overdag meer moe dan vroeger.

4. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Het waren dan kleine tussendoortjes, zoals vla of een waterijsje of een stukje brood. Maar wel heel irritant was het. Ik woog in het begin 56 kg en op het eind 73 dus dat viel wel mee. Toen onze zoon geboren was zat ik nog maar 3 kg boven oude gewicht. Ik hoop ook dat het nu anders zal gaan..

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Haha, ja herkenbaar, en toch is 't zo! Hoe moe je je zo hoogzwanger soms wel voelt, straks is het echt 10x erger! gebroken nachten doordat je eruit moet om te plassen of niet goed meer ligt zijn heel ander als gebroken nachten omdat je kindje aan het huilen is door kraampjes, voedingen etc. Maar straks heb je wel wat leukers om voor wakker te zijn, toch is de babytijd vermoeiender als zo hoogzwanger vind ik zelf!

Deel Deze Pagina