hier ook misselijk en heel de dag een vieze smaak in de mond, wat me nog misselijker maakt.. maar t is uiteindelijk voor een goed doel hoop ik dan.. tel stiekem wel af tot de 12 weken, met de hoop dat de misselijkheid dan over is.. heel de dag ook moe.. maar kan gelukkig wel eten en drinken.. en moet zeggen dat de misselijkheid na wat gegeten te hebben ook minder is.. kan ook niks in het huishouden doen, vind t vreselijk.. maar goed.. hopen dat de kleine het goed doet.. dan maakt t allemaal niet uit! sterkte ermee.. en hopelijk is de misselijkheid snel over meid!
Oh wat verschrikkelijk he, ik kan er over mee praten. Heb er gelukkig sinds een week geen last meer van en ben nu 15 wk. Ik heb een drankje op homeopathische basis van dokter vogel gehaald van de apotheek ik moet zeggen de laatste 2 week hielp dit echt. Natuurlijk ook rustig aan met eten en in kleine portie's, vla, muesli, crackers, appelmoes dat bleef er in zitten, tot de 14 week ben ik in totaal 9 kilo afgevallen. Gelukkig gaat t met de beeb goed. Sterkte!