nu ik zwanger ben, kan dat van alles zijn... moeilijk lasting dus.. niet zwanger.... SUSHI! (met water)
Toastje met heksenkaas, blokjes oude kaas, stukje worst erbij. Of een stokbroodje met kruidenboter.. Dat s'avonds op de bank onder het genot van een goede film. Gelukkiger kun je me bijna niet krijgen
Ik ook broodje filet american met uitjes zout en peper op een Italiaanse bol damnnn! Was vorige week donderdag al uitgerekend (banner klopt niet) maar deze boef heeft ook nog weinig zin om te komen!!) Maar Jeetje al zon 7 maanden verlang ik ernaar om zon lekker broodje te eten om vervolgens een half rauw biefstuk te eten met wit brood en de jus dan doppen hmmmmm dit js niet goed....
Ik kan kwijlen van craquottes met boter, gerookte zalm en een gesnipperd rood uitje. En ben gelukkig niet zwanger, dus mag het nog eten ook
Mijn ultieme genotscombi met eten en drinken is denk ik carpaccio in combi met een goed glas wijn! Vooral dat goede glas wijn heb ik nu zo een zin in. Nog een paar maanden wachten dan maar. Voor nu is ben en Jerry's een goede vervanging^^
Het allerlekkerste wat eten betreft is sushi en dan het liefst rauwe zalm en avocado..... Kan je me altijd voor wakker maken
een goed glas rode wijn en een lekker schimmelkaasje zegt het culinair-goed-opgevoede deel van mij en t -lekker-fout-maar-o-zo-lekker deel van mij doet een moord voor een koud biertje met een choco-ijsje (die roomijsdingen met laagje choco)
Nu ik zwanger ben Gerookte zalm,paling n haring en verse garnalen elke zaterdag bij de visboer (Maar nu wil ik ookkkkk)
Een ijsje van La Toscana,of ja een heel groot ijsje. Van dat ijs met mokkasmaak en kaneel en alle andere 'bruine' smaken. Jummie!!!
Een hele grote hamburger, of rijst met chicken tonight saus (de paprika variant), maar in plaats van kip stukjes speklap erin. Daar eet ik me echt helemaal misselijk aan! En allebei gepaard met een groot glas cola en veeeel ijsklontjes..
Van een heerlijk stuk paling [ echt een traktatie ] duur maar zalig . Gezonder dan een pakje shag die net zo duur is.