Ik wou dat ik kon genieten.. ik moet zeggen ik geniet ook wel van het gevoel dat er een klein mensje in mij groeit en ik geniet ook nou ik weet dat we een dochter krijgen ik ben er ook super blij mee.. maar ik heb nog nooit zoveel gemankeerd sinds dat ik zwanger ben.. ontstoken verstandskies oorontsteking buikpijn niesen .. en er kan allemaal niks tegen gedaan worden omdat ik bijna niks mag en dat vind ik dan erg vervelend.. maar ben wel super blij dat we straks een dochter krijgen en een gezinnetje gaan vormen
Gaat niet lang meer duren voor je 'm voelt hoor, althans, bij mij wast zo rond 17 á 18 weken dat het op begon te vallen. Het zijn een soort plopjes in het begin, alsof er een luchtbelletje ontploft. Soms lijkt het alsof er een visje wegschiet. Onderin je buik. Eerst denk je je darmen, maar al snel herken je ze als bewegen vd kleine. Echt enorm leuk en enorm genieten!! Wens je een goeie zwangerschap verder
Ik geniet sinds een paar weken pas echt. Onbewust was ik toch erg bang dat het fout zou gaan, en dat gevoel is nu langzaam aan het verdwijnen. Ook werk ik nu ipv 28 nog maar 16 uur omdat ik nieuw werk heb. In eerste instantie vond ik 16 uur te weinig, maar die rust is toch wel erg welkom. Ik kan me heel bewust en ongedwongen bezig houden met de zwangerschap, en me mentaal voorbereiden op wat er allemaal komen gaat. Denk dat ik toch wel mag spreken van een mooie roze wolk .
Genieten? Ja en nee. Ik geniet van het feit dat er twee kindjes in mijn buik groeien, omdat het zo bijzonder is. Ook geniet ik van het getrappel. En ik kan niet genieten van mijn zwangerschap omdat ik in het begin zo onzeker was of alles goed bleef gaan na mijn 2 miskramen . Daarna begon de extreme misselijkheid. Tig keer in het ziekenhuis gelegen, nu al 8 weken volledige sondevoeding en nog steeds elke dag spugen en misselijk. Heb door dit alles geen energie, ben moe en futloos. Terwijl ik ook nog voor mijn twee zoontjes moet zorgen. Bij enige vorm van activiteit harde buiken en bekkenpijn. Deze zwangerschap is ontzettend zwaar. Dus ik geniet eigenlijk meer niet dan wel.....
Er zijn vrouwen die geboren zijn om hun hele leven zwanger te zijn. Ik ben niet zo'n vrouw. Ik voel me speciaal, ik geniet van de schopjes van mijn kleintje maar verder vind ik het soms best pittig. De 1ste 16 weken dagelijks over moeten geven. Een dikke week voelde ik me prima. En nu sinds deze week weer veelvuldig braken, hoge tensie en oedeem. Volgende week staat er een verhuizing op de planning. Niet zo handig dus. Ik denk dat ik meer rust krijg en dus meer kan genieten als we zijn verhuisd.
Ik geniet er niet echt van.. Zwanger zijn is gewoon echt niks voor mij.. Heb er geen geduld voor en voel me nooit eens lekker... Had me nog zo voor genomen van deze zwangerschap te genieten Maar goed.. Ik geniet dubbel en dwars van de baby en alles daarna
Door bi, weinig genoten deze weken. Verder wel heel bijzonder dat bewegen vanbinnen. Maar moeilijk om te verheugen op komende tijd zoals inrichten aangezien ik weinig kan. Maar toch maar proberen. En overmorgen 20 wk echo!