buiten zitten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door henkie24, 3 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik was van plan om dalijk lekker buiten te gaan zitten en de kleine daar de fles te geven. we zitten uit de wind onder de parasol. ik doe haar in de maxi cosi en dan heeft ze een romper met korte mouw, shirt met lange mouw en een vestje aan. geef haar wel een mutsje op want ze is nog kaal en dan een badcape op haar beentjes. kan dit zo denken jullie?
    heb zon zin in het buitenleven weer!

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik denk dat het wel kan hoor. Niet in de wind, niet in de volle zon.

3. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Kan prima hoor en even goed voelen ondertussen of die niet te warm wordt, zowel dan doe je bijvoorbeeld de badcape weg zodat ze gewoon in haar broekje ligt (want neem aan dat je haar wel een broekje aan doet?).

Heerlijk toch ook voor je kleintje even een frisse neus :)

4. henkie24

henkie24 Niet meer actief

hahaha ja tuurlijk ook een broek aan! ja lijkt mij ook heerlijk gezond voor haar in de buitenlucht!

5. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Gisteren zijn wij met Julie naar buiten geweest, en ze droeg een broekje een shirtje met lange mouwen, sokjes en der petje...

En het was heel erg aangenaam.

Niets zo gezond dan de frisse buitenlucht...

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wij zitten nu ook buiten, Valerie zit lekker in haar wipstoel te spelen. Ze heeft een romper met lange mouw, een maillotje en een jurk aan. En daar overheen haar zomerjasje.
    Ze zit lekker in de schaduw en uit de wind.
    Ze heeft dus niet zoveel kleding aan, maar ze heeft het heel snel warm.

7. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    jeetje, wat kleden jullie je kindjes allemaal warm!
    Hier niet meer dan een rompertjes, een 3 kwart broekje en een tshirtje. Niks dekentjes, mutsje of zo. En nee, mijn kinderen hebben ook nog amper haar, en wat de oudste aan haar heeft is heel dun.
    Heb ze trouwens nooit zo warm aangekleed als het boven de 20 graden was, ook niet toen hij slechts een paar weken was.

8. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Nou het is hier zo warm dat mijn dochter vanmiddag in een romper met korte mouw en een jurkje aan buiten zat, zonder maillot. Was echt warm. (oosten van het land)

9. Sunnyangel

Sunnyangel Actief lid

24 nov 2007
    104
    0
    0
    Hier was het ( brabant ) ook zo warm dat mijn dochter van 7.5 mnd ook gewoon zonder jasje buiten zat in het zonnetje, lekker in de buitenlucht een boterhammetje eten.

Groetjes

10. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje... een mutsje met dit weer? Ik krijg het er spontaan warm van...

Als je kindje zijn of haar eigen temperatuur een beetje kan regulieren, hoef je ze hooguit 1 laagje meer aan te trekken dan dat je zelf aan hebt. Vanmiddag Alex heerlijk in de schaduw op een kleed gelegd met alleen een broekje en een shirtje met lange mouwen. En nog had ie het warm...

11. melanie faber

23 dec 2008
    66
    0
    0
    Juf
    Lekker naar buiten, gaan ze ook zo lekker van ruiken! Let wel op de wind, maar die is nu gelukkig niet zo stevig.
    Ze slpaat nu trouwens als een roosje!

12. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Deze goede tip kreeg ik ook van onze kinderarts mee, toen onze dochter naar huis mocht: gewoon 1 laagje meer dan jezelf aan zou trekken!

13. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Ons mannetje ligt op het moment ook heerlijk buiten in zijn babyhok te slapen. :D :)

;) =D>

Groetjes Janna

14. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Mijn dochter heeft vaak een laag minder aan dan dat ik heb :) . Maarja zij heeft haar temperatuur van haar vader (type: winter in een tshirt lopen), dus zij heeft het erg snel warm. Ik daarentegen heb het snel koud.

Deel Deze Pagina