Genieten????

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lief82, Sep 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Edel

Edel Bekend lid

Feb 23, 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Zooooo jij moet gauw gaan bevallen......grrrrrr..... Ik hou vocht vast kan ik het helpen dat ik een opgeblazen ballon ben voor de moment.... En al die vragen...... en opmerkingen: amaai je derde!!! Ja ons derde!!!!! Ze is even welkom en nee mijn leven is niet voorbij....... En..... al die vreemden die zomaar komen voelen of zelfs familie... Is ze wakker???? Plak die handen.........

2. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Haha lollig topic dit.
    Weet nog wel de meest niet opbeurende opmerking waar ik mij aan stoorde: de baby komt vanzelf hoor, er is nog nooit een blijven zitten.
    Bleeeegh! Werd gek van die opmerking! Kon er echt niks mee...

Hoop deze zwangerschap wat meer met rust gelaten te worden :)

Heb al wel een aantal mensen gezegd dat ze niet mogen bellen of zeuren aan het eind, of de bevalling al begonnen is. Ik wou nog niet bevallen bij mijn zoontje terwijl iedereen al belde en zeurde haha!

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

Apr 8, 2013
    3,456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Whahaha!!!! Das idd ook zo een mooie!!!

4. Minerva

Minerva Niet meer actief

Oeh, jak! Dat doen ze bij mij gelukkig nog niet... Het blijft bij de opmerkingen. Maar dat moeten ze bij mij ook niet proberen....! Ik ben erg gesteld op mijn persoonlijke ruimte en houd er helemaal niet van wanneer vreemden mij aanraken. Brrrr!

5. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Mensen om mij heen bellen of appen gewoon heel vroeg het weekend, dan kan ik alvast wennen!! Dit zeiden ze al voor ik zwanger was en bezig was met de icsi!!

6. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    #26 JoyofLiving, Sep 3, 2013
    Last edited: Sep 3, 2013
    Dit klopt zeker! Partner en ik zijn vorige maand voor het eerst samen een weekend weg geweest na de geboorte van ons zoontje en hij is bijna 2,5 jaar!!! (en dat we samen uiteten zijn geweest savonds is ook op 1 hand te tellen) Dus ja.... hoe irritant de zin ook is; geniet nu nog even met je partner, straks kan dat niet meer is wel waar. Het kan straks wel maar niet meer op de manier zoals jullie nu samen weg gaan dus, dat is wel echt over.

7. Verox

Verox Niet meer actief

Denk dat iedereen zo wel zijn frustraties heeft wat betreft goedbedoelde opmerkingen.
    Toen ik met 5 maanden zwangerschap mijn contract niet verlengt kreeg bijvoorbeeld.
    Werkgever en collega's, maar ook familie die zeiden; "Dan kun je nu lekker gaan genieten van je zwangerschap".
    Alsof ze me er een gunst mee verleenden!?
    Nou heerlijk genieten hoor... Met de stress van solliciteren, het verlies van mijn inkomen, en een kleine op komst.

8. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

Aug 9, 2012
    1,908
    502
    113
    Female
    Ben ik dan de enige die zich totaal niet kon storen aan dit soort reacties?
    Ik vond het juist leuk dat mensen zo geïnteresseerd waren!

9. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

Sep 24, 2012
    2,256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik stoor me er ook niet aan. Vind het juist leuk die aandacht en dat veel mensen een praatje willen maken en bovendien veel aardiger zijn. Alleen mijn schoonmoeder vraagt elke keer wanneer ik de baby kleertjes ga wassen. Toch zeker 2x per week. En elke keer zeg ik ja binnenkort. Dan standaard ja niet meer te lang wachten he en je moet ook een tas klaar hebben. Ja relax. Ik moet nog 6 weken en heb me voorgenomen voor de 37 weken alles klaar te hebben. ;)

10. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

Feb 4, 2010
    1,912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Af en toe kan ik me er ook wel aan ergeren, maar ik ga er maar vanuit dat het goed bedoeld is. Er zitten wel eens vreemden aan m'n buik, maar gelukkig niet veel. Bij een vervelende collega van wie ik dat niet wilde hebben, deed ik het een keertje bij hem terug. Dan vond hij heel raar, haha. Maar hoezo is het ineens oké om mijn buik te betasten als ik zwanger ben??? Van andere collega's kan ik het beter hebben, maar hem vind ik een engerd eigenlijk.

Er stond een keer een oudere meneer bij het koffie-apparaat en die zei: "Ach, wat zie ik? Je bent in gezegende toestand! Gefeliciteerd!" Dat vond ik wel een leuke! Dat hij daarna door bleef kletsen over dat het hem positief stemde dat jonge mensen in slechte economische tijden tóch hun droom volgen en voor een kindje gaan, duurde wel een beetje lang, maar het was lief bedoeld, haha.

11. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ach, storen is een groot woord, maar ik meen oprecht dat ik niet op alle horror beval verhalen van wildvreemden zit te wachten.... Daar kan ik me wel een beetje aan storen. Ook als men mij "zomaar" aan zou raken, zou ik dat niet prettig vinden. Alle complimentjes m.b.t. mijn figuur worden positief ontvangen, hoor ;)

Share This Page