genitale verminking

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Niekepiek, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Ik hoop maar dat het nep is.. je zal toch verplicht zijn je te besnijden. :(

2. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

Badcock??? Moet wel een hoax zijn, wie heeft er nou een achternaam als Badcock???

3. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik vind het heel raar dat als er ook maar iets negatiefs over islam in de media is het hier gelijk word verkondigd maar dat ik tot nu nog geen enkele reactie of topic over Gaza/Syrië heb gezien die worden uitgeroeid op het moment ;););)

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Daar heb je gewoon helemaal gelijk in. :(

Neemt niet weg dat ALS het geen hoax was geweest het zó gruwelijk is, zó extreem dat het daarom grote nieuwswaarde heeft.

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
  6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Een hoax dus, nep.

7. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Het maakt mijn geen reet uit of er Islam in het artikel staat, het gaat mij om die genitale verminking.
    Zelf word ik liever neergeknald, dan dat ik zo'n verschrikkelijke marteling moet doorstaan.
    Maar ik vind jouw opmerking eerlijk gezegd erg raar, jij begint zelf namelijk over de Islam in dit verband;), trouwens kun je zelf ook een topic openen over Gaza en Syrië als het je zo hoog zit (wat ik me goed voor kan stellen!).

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Dat mag niet...is politiek namelijk

9. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Achterlijk.

10. chibiRoron

chibiRoron Niet meer actief

Het verbaasd me niets.hoorde dat er ook ern vrouw gestenigd werd. Voor israel moet je hier zijn.
    GeenStijl : Video. Gezellige Gazademo in 010

Altijd gezellig met onze nl moslims die meteen beginnen over die zak met die snor,gaskamers enzovoord

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Waar staat dat dan? Geenstijl is ook niet echt een op waarheid beruste nieuwssite. Ik lees ook over jihadvlaggen ed, hoe komem ze daar bij?

12. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik weet niet wat ik zorgelijker vind eerlijk gezegd....

13. SyrianBeauty

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    #33 SyrianBeauty, 28 jul 2014
    Laatst bewerkt: 28 jul 2014
    Sorry, als ik zulke berichten te zien krijg denk ik weer gelijk dat het een moslim bashing topic is ;)

En als ik een topic over Gaza moet openen dan word het een boek van: human shields, vrouwen/kinderen/zwangere vrouwen die worden gedood met oa sniper, precisiebpmmen, mortierbommen, gasbommen, DIME bommen (zeer illegaal chemisch wapen die je ledematen eraf brand en je organen van binnen laat wegbranden) scholen, ziekenhuizen, moskeeën die doelwit worden terwijl verteld word door Israelische leger dat ze daar veilig zijn en dan express gebombardeerd worden. En nog zoveel meer :(:(:( het is gewoon genocide en heel veel landen worden gelukkig wakker!

14. SyrianBeauty

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam

Ze denken dat de zwarte islam vlag een jihad vlag is ;) niet wetend dat dat de vlag van islam is waarop onze shahada (getuigenis) op staat!

15. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Nee, natuurlijk niet.
    Met die bedoeling heb ik dit topic echt niet geopend.
    Het zal mij een worst wezen, of dit moslims, christenen, joden etc. zijn, het ging en gaat mij puur om de verminking en het verschrikkelijke leed wat sommige vrouwen/kinderen! wordt aangedaan.
    Ook al is dit een hoax, dan nog gebeurt het nog steeds regelmatig, en dat vind ik afschuwelijk.

16. SyrianBeauty

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam

Klopt het is en lijkt me ook verschrikkelijk als dat gebeurt! Snap ook niet waarom ze dat doen bij vrouwen!

17. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Wat is de reden dat ze zoiets verschrikkelijks doen? heeft het met geloof te maken? heeft het te maken met het feit dat vrouwen geen genot mogen beleven? wat eigenlijk? Ik kan daar het antwoord niet van vinden. Iemand die mijn vraag kan beantwoorden?

18. SyrianBeauty

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Het is in islam niet toegestaan, in arabische cultuur is dit ook niet normaal
    alleen voor mannen, ik denk dat die mensen zelf zo overdrijven!

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb ooit eens gelezen dat het ermee te maken heeft dat seks alleen voor de voortplanten dient te zijn. Een vrouw die er genot aan beleefd is niet van belang voor de voortplanting dus een orgasme is onnodig. Een man zijn orgasme daarentegen is essentieel.

Toevoeging: Maar of dat dan ook de waarheid is..??

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    In ons geloof is het seksuele genot van de vrouw in ieder geval enorm belangrijk, seks op zichzelf ook en wordt vooral aangeraden. seks is niet enkel voor voortplanting.

Deel Deze Pagina