Genoeg beren op de weg zien.

Discussie in 'De lounge' gestart door wachtend, 30 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Wow goed nieuws zeg wachtend. Snap ook dat je het even niet ziet zitten en je allemaal beren op de weg ziet, trommel iedereen op en laat ze helpen. Het komt echt wel goed, jullie hebben er goed over nagedacht en dit is wat jullie uiteindelijk willen.

Uiteindelijk weet je nooit wat je precies te wachten staat en moet je soms gewoon in het diepe springen. Zou wel kijken voor een goedkope auto voor erbij, de super in het dorp is meestal ontzettend duur en dan ben je ook nog eens zo een keer bij je moeder of vriendinnen als je daar behoefte aan hebt.

Mn beste vriendin woont op ruim een uur en een kwartier en dat vind ik net op het randje. 3 kwartier is prima te doen.

2. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Tja. Wij zijn dit jaar ook binnen drie maanden verhuisd. Ons huis was half april verkocht, in mei kochten wij een huis en 1 juli kregen wij de sleutel. 10 dagen geklust en toen verhuisd. Dus het kan wel. Ik was wel niet zwanger, dus dat is inderdaad wel een klein dingetje :)

Ik zou gewoon gaan kijken naar huizen en je gevoel volgen. Wat betreft afstand kan ik je niet helpen, maar ik denk wel dat als je ergens met je gezin woont en je hebt het naar je zin, dat dat het belangrijkste is. En wellicht is het des te leuker wanneer je moeder nu langs komt.

3. wachtend

wachtend Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Allereerst natuurlijk een gezond en gelukkig nieuwjaar!
    Nu even de update. Was gister na alles best moe dus ik heb het even uitgesteld tot ik wat minder moe was.

Gister aan het eind van de ochtend belde de makelaar. Ze had ons tegenbod en onze eisen (ja het ligt behoorlijk lastig. Mensen zijn geëmigreerd en willen nu terug naar Nederland dus andere wetgeving) aan de mensen gegeven en deze mensen zeiden al de eisen gaan we mee akkoord maar het tegenbod daar wilde ze nog over nadenken. Ik geef ze groot gelijk want het is geen brood wat je koopt maar een huis! Mensen willen graag maandag zeggen of ze het ermee eens zijn.
    Afijn ik net het hele verhaal tegen mijn man verteld belt de makelaar op. Tja of de mensen toch nog een keer mochten kijken voordat ze weer terug zouden gaan naar het land waar ze nu wonen.
    Geen enkel probleem het is zoals ik al zei geen brood wat ze kopen. Afijn smiddags moest ik toch naar de vk dus hun hebben een uur in ons huis rondgelopen en al plannen gemaakt over hoe ze het willen inrichten en wat ze willen doen om het huis naar hun persoonlijke smaak aan te passen.
    Al met al zei de makelaar als ze het niet kopen vreet ik mijn schoenzolen op maar ik blijf nog even afwachten en ben gepast blij ;)

Wijzelf hebben morgen een gesprek met de bank (ivm buitenlandse wetgeving moeten we alles goed doornemen) en hebben aankomende week 2 bezichtiging en zelf. Wij gaan voor het huis in het dorp die waar ik stiekem al een beetje verliefd op ben ;)
    Nu hopen dat alles voorspoedig gaat en dan kunnen we alles in gang zetten.

Deel Deze Pagina