Hallo dames, Wie zijn nog meer aan het werk vandaag?? en is het verschrikkelijk rustig waardoor de tijd ook niet vliegt ik mag wel twee uurtjes eerder weg maar het is zo vreselijk saai op me werk hahahah ik wil naaaaaaaaar huis hahahaha alles voorbereiden voor oud en nieuw en naar me mannetje!!! Ach nu nog drie uurtjes werken gaaaaaaaaaap
Ja hoor ik zit ook op mijn werk. Maar ik mag om 14.30 uur weg dus ik zing die 1,5 uur wel even uit en het is inderdaad erg rustig. Pfffff
31-12 is geen feestdag, dus er zullen vast gewoon een hele hoop mensen werken hoor. Lijkt me niets bijzonders aan.
Nou een hoop mensen zijn vrij vandaag, normaal gesproken is het file rijden en nu reed ik zo door. Ik mag tot 1700 en het is vrij rustig, lange dag dus.
Mijn man is gewoon aan het werk. Hij werkt net zoals ik, in een supermarkt. En op deze dag is het druk! Ik hoop dat hij wat eerder naar huis mag.
Ik ook aan het werk, zou eerder weg kunnen als het rustig is, maar dat is het helaas niet. Dus waarschijnlijk toch een latertje. Morgen gelukkig wel vrij, dus heb niet te klagen. Ik heb jarenlang de feestdagen moeten werken en nu gelukkig alleen nog maar oudjaar, dus mij zal je niet horen.
Tuurlijk, maar ook veel mensen hebben gewoon vakantie opgenomen deze tijd. Bedrijven, winkels etc zijn gewoon open tot 17.00 of later.
Vandaag thuis met 2 stuiterballen... al 1500x gevraagd wanneer het nou donker wordt en wanneer de visite nou eindelijk eens komt.... alles wat ik opruim, halen ze weer overhoop.... Op een saai kantoor zitten klinkt nu best aanlokkelijk. Ruilen?
Ik weet zelf ook dat het geen feestdag is maar wil wel ff klagen dat het ongelovelijk rustig is en het hele pand zowat vrij is en dat de tijd gewoonweg niet opschiet
eigenlijk moest ik ook werken en morgen maar zit door de zwangerschap in de ziektewet mijn man is ook gewoon aan het werk tot half 6 die is morgen gelukkig wel vrij.
Graag! Moet nog 1 uur en 15 minuten werken en er is de hele dag bijna niets gebeurd En morgen mag ik ook weer van 8 tot 4..