Hallo Allemaal, Ik ben nieuw hier. Ik had een vraagje ik heb vrijdag mijn koperspiraal verwijderd en zondag gemeenschap gehad, nu heb ik last van krampjes en dat soort dingen zou dit een eisprong geweest kunnen zijn? Groetjes Kim
Ik denk persoonlijk dat dat erg snel is, je lichaam heeft tijd nodig om de cyclus weer op te pakken. Als je wilt vaststellen wanneer je je eisprong hebt kun je dit het beste doen met ovulatietesten en/of temperaturen. Probeer eerst een menstruatie af te wachten en ga dan kijken hoe lang het duurt voor je volgende er is.
dat dacht ik zelf ook maar volgens mijn dokter gebeurt er door koper spiraal niks met je cyclus.. en zou ongeveer 24 juli eisprong hebben vandaar vroeg ik het me af bedankt
Misschien komt je menstruatie er aan? Een vriendin van me had haar spiraaltje ook laten verwijderen en ze werd vrijwel meteen ongesteld.
Hoihoi, Koperspiraal geeft inderdaad geen hormonen af!! Je kunt in principe meteen zwanger worden. Bij mij was mijn cyclus gewoon hetzelfde gebleven nadat hij bij mij is verwijdert. Dat is nu een jaar geleden!! Het zou je eisprong kunnen zijn, maar ook een menstruatie, wanneer was je laatste menstruatie?
@Bullie15 mijn laatste menstruatie was 11 juli de laatste dag. zou dus over ongeveer 2 weken weer ongesteld moeten worden. daarom vroeg ik me dit af