Al 7dagen positieve ovulatietest! Wat betekend dat?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by sereenalian, Jan 19, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sereenalian

sereenalian Actief lid

Oct 19, 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    Dag meiden,

Dit is de eerste keer dat ik met ovulatie testen probeer zwanger te worden. Ik heb een regelmatige cyclus van 28dagen. En heb nu al vanaf de eerste keer dat ik teste vorige week een positieve test. Nu na 7 dagen test ik nog steeds positief? Is dit normaal? Mijn ovulatie kan toch nooit zo lang duren? Ze zijn allemaal even knallend positief? Dit is mijn eerste normale cyclus na mijn miskraam in november. Hoop dat jullie mij wat raad of ervaring kunnen geven.

Alvast bedankt

2. Star87

Star87 Fanatiek lid

May 21, 2015
    1,309
    264
    83
    Female
    Heb je al een zwangerschapstest gedaan?
    En heb je foto's van je ovulatietesten?

3. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

Nov 29, 2014
    1,365
    571
    113
    Heb je een foto van je positieve ovulatie testen? Heb je na je miskraam nog negatieve zwangerschapstesten gehad? Misschien heb je nog wat HCG in je urine zitten, daar kan een ovulatietest op reageren.

Dan er ook nog de (kleine) mogelijkheid dat je zwanger bent op dit moment waardoor de testen positief reageren. Om dat uit te sluiten zou ik een zwangerschapstest proberen (hoe klein de kans ook is)

Of misschien heb je een te gevoelige ovulatietest gebruikt en kun je een proberen over te stappen op een ander merk?

Kan het zijn dat je PCOS hebt? Lijkt mij ook onwaarschijnlijk gezien je al meerdere zwangerschappen hebt gehad, en de meeste vrouwen meerdere klachten hebben die daarop wijzen zoals lange cyclussen enzo, maar het kan ovulatietesten onbetrouwbaar maken. Ik noem het toch maar voor de zekerheid, omdat ook dat een reden kan zijn. Kortom, veel mogelijkheden waarom je steeds positief test.

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Heb je een foto?

5. sereenalian

sereenalian Actief lid

Oct 19, 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    Het duurt nog iets meer dan een week voor ik ongesteld moet worden

Attached Files:

6. sereenalian

sereenalian Actief lid

Oct 19, 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    Zo zien ze er al dagen uit trouwens. Ik had afgelopen vrijdag volgends mijn eigen berekeningen mijn eisprong moeten hebben.

7. sereenalian

sereenalian Actief lid

Oct 19, 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    Dalyssa ja na mijn miskraam in november heb ik eind december een negatieve zwangerschapstest gehad. De dag erna werd ik ongesteld

8. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

Nov 29, 2014
    1,365
    571
    113
    En een zwangerschap is volgens jou niet mogelijk? Heb je getest?
    Ik zie ook dat je moeite hebt gehad met zwanger worden van Vince. Ben je daarvoor ooit naar de arts geweest waarin PCOS is besproken of uitgesloten?

9. sereenalian

sereenalian Actief lid

Oct 19, 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    Dalyssa ja een zwangerschap zou wel kunnen. Daarom was ik juist begonnen met deze testen. We hebben genoeg geklust zeg maar afgelopen week hihi... maar is een zwangerschapstest niet te vroeg nu? Ik ben inmiddels ook al in behandeling in het ziekenhuis voor al mijn miskramen. Zwanger worden is nooit echt een probleem geweest alleen het zwanger blijven. Ik krijg 3 februari de uitslagen van de eerste onderzoeken. Maar ik hoop stiekem nog op een "normale" zwangerschap. Het is ons eerder gelukt

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,949
    15,595
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe was je ongi in december?
    Ik kan maar 2 opties bedenken.

1) je bent nu zwanger en de ongi in december was geen echte ongi. Een zwtest zou dan nu moeten knallen.

2) de ovutesten zijn te gevoelig voor je.

11. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

Nov 29, 2014
    1,365
    571
    113
    Wat RoGiJuli zegt. Zou even een zwangerschapstest doen en als daar niks uit komt eens een ander merk ovulatietest proberen of deze ook knalt.

12. sereenalian

sereenalian Actief lid

Oct 19, 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    Ik ben in december wel echt ongesteld geweest. Ik heb de ovulatie test van de Etos gedaan. Kan ik nog andere doen? . Tijdens mijn normale cyclus had ik ongeveer tussen dag 11 en 15 mijn ei. Ik denk dat ik hem nu toch echt wel gehad heb. En anders blijven we gewoon voor dezekerheid maar even door klussen. En wacht ik het nog 2 weken af. Een zwangerschapstest dat durf ik nog niet zo goed. Dat is nog echt te vroeg

13. Viviennee

Viviennee VIP lid

Mar 31, 2016
    5,581
    3,734
    113
    Amsterdam
    Knap hoor, dat je nog twee weken in spanning kan blijven zitten.

14. manaolana

manaolana Niet meer actief

Maar dat is dus niet zo. Als je ovulatietesten inderdaad positief zijn door een zwangerschap dan is dat zeker weten ook te zien op een zwangerschapstest.

15. sereenalian

sereenalian Actief lid

Oct 19, 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    Oke ik ga er straks maar een doen dan :-s vind het nu alweer zenuwslopend. Pff

16. Fenna0780

Fenna0780 Actief lid

Jan 1, 2017
    141
    2
    18
    Female
    Ik ben heeeeel erg benieuwd naar je zwangerschapstest.....

17. Barbara85

Barbara85 Actief lid

Nov 3, 2016
    281
    7
    18
    Fotograaf
    Den Haag
    Spannend zeg! Laat je het wel weten als je getest hebt?

18. MamaSelina

MamaSelina Bekend lid

Jan 19, 2017
    625
    585
    93
    Female
    Drogist / Manager
    ik ben ook benieuwd!

19. Johanna1986

Johanna1986 Niet meer actief

Oh ik ben ook benieuwd hoor hihi, spannend!

20. sereenalian

sereenalian Actief lid

Oct 19, 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    Negatieve test, het is dus gewoon nog even afwachten.

Share This Page