Extreme duizeligheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Newbie123, 4 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

7 jul 2021
    3.108
    2.443
    113
    Vrouw
    Zijn er hier dames die mijn situatie herkennen??

Vandaag is mijn NOD, maar ging er eigenlijk sinds maandag vanuit dat mijn menstruatie zou komen. Maandag had ik typische menstruatie krampjes, gisteren en vandaag niets meer. Dus ik denk dat ze vandaag niet meer gaan doorkomen.

Ik was mijn dag begonnen als anders, maar werd tijdens een vergadering enorm onwel. Ik draaide enorm in mijn hoofd, even beter en dan weer opnieuw. Heel angstaanjagend zelf voor iemand die het gewoon is een lage bloeddruk te hebben met bloeddrukvallen. Dit voelde heel anders. Wanneer ik opstond na mijn vergadering leek het net alsof ik zat was. Meteen een koek en cola genomen. Nu is de duizeligheid over maar ik blijf heel licht in mijn hoofd.

Ben er nog wat van onder de indruk.

2. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Enige wat uitsluitsel kan geven is een test meis

Sado vindt dit leuk.
  3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.068
    17.023
    113
    Ik herken het niet :) Maar je kan natuurlijk een test doen, gezien je inmiddels over je NOD bent. Spannend!

4. JuulO78

JuulO78 Nieuw lid

19 aug 2021
    2
    1
    1
    Vrouw
    Ik ken het niet, maar misschien is het vitamine tekort. Ik probeer zwanger te worden en een vriendin vertelde me dat ik geen supplementen mag slikken als ik zwanger ben. Klopt dat? Ik neem elke dag een normale multivitamine in, deze om precies te zijn: https://www.flinndal.nl/multivitaminen/multi Dat kan toch geen kwaad lijkt mij?

5. Simones990

19 aug 2021
    90
    36
    18
    Is er nog wat uitgekomen?

6. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

7 jul 2021
    3.108
    2.443
    113
    Vrouw
    nee hoor ik heb gewoon mijn menstruatie gehad. Ik ben nog steeds niet 100% qua duizeligheid, maar het heeft niets met zwangerschap te maken. ik ben op mijn eisprong aan het wachten. :)

7. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Klinkt als draaiduizeligheid, dit heb ik de eerste weken in mijn zwangerschap gehad. Het had alleen meer met de stress te maken die ik onbewust had opgebouwd in ons trajecten die kwam er toen in 1x uit toen ik weer wat kon ontspannen. Ik had dit alleen zelf niet door..

Mocht je hier ook last van hebben, dan zijn hier oefeningen voor zoals je 1 kant op laten vallen terwijl je de andere kant op kijkt. Je kunt dit evt googlen en het proberen. Anders natuurlijk even naar een huisarts als je klachten blijft houden. Maar toen ik eenmaal met die oefeningen begon werd het met de dag beter. Misschien dat het door de spanning komt van de wens voor een kindje?

Sterkte en ik hoop dat je snel van de duizeligheid af bent, niks aan.

En natuurlijk heel veel succes deze ronde!!

8. Simones990

19 aug 2021
    90
    36
    18
    Ok heel veel succes deze ronde!

9. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

7 jul 2021
    3.108
    2.443
    113
    Vrouw

Ik ervaarde zelf niet echt veel spanning, maar merkte wel dat mijn nek en schouders wat stijfjes waren. Ik had ook heel wat last van de spieren aan mijn achterhoofd. Die waren enorm gespannen en pijnlijk. Nu ben ik even met verlof en voel ik het echt beter worden. Duizeligheid heb ik even niet opgemerkt. Weet niet goed of het is van een slechte werkhouding zou kunnen zijn of toch misschien onderliggende stress. ik ga het in de gaten houden en moest het terug komen eens bij de dokter langs gaan of misschien wat oefeningen doen! Want ik vond het wel een enorm naar gevoel!

dvk1990 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina