Helemaal met je eens Vlinder. Ik ben 1 keer zwanger geweest en wist al dat het mis zou gaan omdat ik ziek was maar ik wist ook dat er niets aan gedaan kon worden. Elke echo was een hel omdat ik bang was een dood kindje te zien wat uiteindelijk ook zo was bij de 12 weken echo.
Vreselijk ik had het bij mijn dochter ook. Zo'n naar gevoel die ik niet kon plaatsen. Bij elke echo in de zenuwen maar de gyn vond het echt niet nodig en deed erg uit de hoogte. En nou ja toen het eindelijke nieuws kwam dat ze niet levensvatbaar was, ging ik echt door de grond van ellende. Het had niet voorkomen kunnen worden maar de houding van die gyn zal altijd pijn blijven doen.
Ja,zelfde hier helaas. Ik werd wel serieus genomen en ze hoopte ook echt dat het goed zou gaan dus wat betreft had ik gelukkig mijn gynacologe mee maar toen ons kindje al een week achterlag omdat ik zo ziek was en dat vertelde werd dat ook niet serieus genomen. (Andere gyn)
er zijn heel veel knippen die onnodig gezet worden lees ik op de fb pagina van de geboorte beweging waar veel verloskundigen hun kennis delen. Sommige verloskundigen knippen maar eens per jaar terwijl andere verloskundige de helft van de tijd knippen. Dat is toch vreemd, die verschillen. We vinden het vrij normaal om ingeknipt te worden maar dat is het natuurlijk niet.