wanneer stopt de melkproductie???

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door linnepinneke, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Wanneer stopt de melkproductie ongeveer??? Ben 7 weken geleden bevallen, nooit borstvoeding gegeven maar ik lek nog steeds best veel! Zeker als ik zonder BH slaap stroomt het er gewoon uit...

2. evelien1986

28 jan 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi

Mijn dochter is inmiddels al weer 14 weken.
    En ik heb ook nooit borstvoeding gegeven, maar bij komt er ook nog steeds wat uit.
    Niet heel veel, maar toch zit er nog steeds wat in.
    Als je pech heb kan het dus nog lang duren.

Groetjes Evelien

3. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ik heb 2 weken bv gegeven maar ben uiteindelijk overgestapt op kv. Van de dokter heb ik 2 iniminie tabletjes gekregen om de melkproductie te stoppen. Na 2/3 dagen was het weg.

4. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Je kan ook je borsten stevig inpakken, weinig stimuleren (dus onder de douche niet met je borsten onder de straal, heel voorzichtig droog deppen) en evt koelen. Dit heeft bij mij heel goed gewerkt. Na een week was het over. Ik moest helaas stoppen met borstvoeding omdat ik er lichamelijk te zwak voor was, maar de melkproductie liep als een tierelier. Mijn borsten waren formaat meloen en zwaar! Bovenstaande tips heb ik van de VK en het heeft geholpen, succes.

5. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Nou formaat meloen had ik na 1.5 week al niet meer... Ze zijn gaan hangen als theezakjes zeg maar waar nog melk uit komt... Moet morgen naar de gyn voor nacontrole, zal het bij haar eens aankaarten en anders ga ik naar de ha!

6. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Je hebt ook pilletjes die de melkproductie stoppen, je kan ze gewoon vragen aan je HA.

Liefs Huismus

Deel Deze Pagina