Mijn dochter bijna 8 maanden, drinkt ongeveer 300 cc melk ! Dit is erg weinig maar krijg er niet meer in! De avond fles wilt ze niet meer! Ze slaapt de nacht wel gewoon door. Wat kan ik nu het beste doen. groetjes en bedankt
Mijn zoon drinkt nu ca 300-400 per dag. OOk hier een flesweigeraar. Ik heb heel lang geprobeerd die avondfles erin te houden, maar hij weigert hem gewoon. Ben sinds deze week tegen het advies van de dietiste en het cb met een ander schema van 2 flessen begonnen en nu drinkt hij in ieder geval zijn middagfles weer leeg. het is een beetje uitproberen wat het beste werkt bij jou kindje. Je kan ook yoghurt of iets dergelijks gaan geven ipv melk, dan krijgt ze toch zuivel binnen. ( Mijn zoon heeft koemelkallergie dus is wat moeilijker wat dat betreft)
Misschien lust ze wel pyamapapje? Mijn dochter is er gek op en dat krijgen we er altijd in. Ik zou gezien de hoeveelheid wel vitamine D bijgeven maar waarschijnlijk doe je dat al..
ja pijama pap werkte wel even, maar nu ook niet meer! Ga yoghurt proberen vanavond ! Ik hou jullie op de hoogte haha bedankt
ik vroeg bij het cbover vit. d en daar vertelde ze me dat ik het niet bij hoefde te geven zolang rene minimaal 300 cc voeding dronk per dag.
owwh okee net na het douchen voor het slapen heeft ze nog een beetje gedronken, dus zie dr morgen ochtend pas weer... Duurt zo lang de avond haha... ze slaapt van 18.00 uur tot 7.30 uur dus dan ben ik blij dat ze er weer is hihi
Hier nog zo een. Tymen drinkt over de gehele dag ook maar tussen de 300 en 400 cc melk. Hier is de middagfles een probleem, en ook de avondfles was een probleem maar pyamapapje doet wonderen, hihi. Ik moet maandag naar het cb, zal het daar ook eens bespreken!
Ik kan helaas dat pyamapapje neit proberen. Hij krijgt nu sojayoghurt. Gaat ook goed. Ik moest van de dietiste 2 druppels vit d geven bij zo'n 300-400 cc. Onder de 500 1 druppel vit d. Ach Quinn houdt wel van de vit d dus het is geen probleem hier.