Dag lieve dames, Vanochtend heb ik een kruidvat 2v5 test gedaan rond 11u, wel om 7u in de ochtend al geplast. Ik kreeg een heel licht streepje te zien en weet niet zeker of dit positief is of een indroog? Kunnen jullie meekijken? Ik heb vandaag/morgen mijn nod maar geen ongesteldheid te bekennen. Mijn symptomen op een rijtje: Last van onderrug (heb ik meestal wel) Hele pijnlijke borsten en vandaag zijn de aderen erop nog donkerder en duidelijker geworden Melkklieren zijn hard en opgezwollen Met vlagen lichtjes misselijk Vandaag moet ik ook veel vaker plassen.
Ik heb overigens enkele dagen terug ook een test gedaan van kv 2v5 maar die was omo wit, niks op te bekennen!
Ik lijk er wel iets op te zien, was het binnen de afleestijd al te zien? Ik zou proberen met ochtend urine nog eens te testen kijken of er dan een duidelijkere streep te zien is. ik hoop voor je dat de test mooi gaat oplopen!!
Stond hij er binnen de 5 minuten? De test lijkt al zo opgedroogd op de foto. Ik zou even een andere test halen nog . Predictor bijvoorbeeld.
Ik zie een streepje. Maar of deze test dan ook echt positief is durf ik met deze foto niet te zeggen omdat je test al helemaal is opgedroogd. Bij de volgende test even een foto maken net na afleestijd, dan kunnen we het beter beoordelen Zal duimen voor je!
Het lijkt al een opgedroogde test. Hoeveel tijd zat er tussen de afleestijd en het maken van de foto?
Kwam het lijntje binnen afleestijd? Heb namelijk vaker met deze test ná afleestijd een indroog lijntje gehad...