Gisteren al een topic geplaatst, maar dit is toch een andere vraag Gisteren Clearblue met dubbele indicator een blijvende smiley. ( maandag niet getest en zondag een negatieve test. MAAR gisterenmiddag en vanochtend een ' gewone 'digitale test van clearblue erbij gedaan.. ( dat dus) En DIE zijn BEIDE keren negatief... Iemand hier ervaring mee?
Daar is toch niks geks aan? Dan zat je gisterochtend nog in je LH-piek (misschien maandag ook al maar toen heb je niet getest) en was gistermiddag de piek al weer voorbij... Overigens kun je het het beste gewoon bij één soort testen houden om dit te voorkomen. En iedere dag testen natuurlijk .
Nee dat denk ik dan weer niet . Maandag/dinsdag LH-piek dus dinsdag/woensdag/misschien zelfs donderdag als je een korte piek hebt en hij alleen dinsdagochtend positief was eisprong .
Hm had dus niet verwacht dat hij gelijk negatief zou zijn ... wel zonde .. mijn man was ma-di weg, op zn vroegst vanavond pas klussen... zondag ook geklust maar heeft geen effect denk ik ...
Eens met beide berichten van @manaolana. Omdat je maandag niet getest hebt weet je helemaal niet of je die dag ook al je piek had. Misschien was die van gisterochtend het laatste stukje van je piek en dan is het normaal dat je later op de dag weer een negatieve hebt. Kan inderdaad aardig verwarrend zijn als je met 2 soorten gaat testen. Zondag seks kan te vroeg zijn geweest maar hoeft niet perse.
Ja.. 1 soort test aanhouden, baal er een beetje van dat het precies nu viel als de man van huis is.. op naar de volgende ronde dan maar
Ja inderdaad slechte timing Maar je kans is niet helemaal verloren denk ik. Als ie toch maandag ook positief was geweest dan zou ie dinsdag/woensdag springen. Dan kan je prima zwanger worden als je zondag nog seks hebt gehad!
En je vent meteen het bed in trekken zodra hij thuis is ei kan zomaar in de loop van de dag of vannacht nog springen én is tot ongeveer 12 uur na springen nog te bevruchten. Dus nog alle opties open !
Haha ja, hupsakee!!!! Wel vaag, heb ook een beetje bruine afscheiding( IEW) maar geen geslierd.. dus vind het maar een rare cyclus!