Wie weet waar ik een mooie luiertaart kan bestellen! Hij mag tot 35,- kosten. Ben zelf niet zo handig om er een te maken. Zie er op internet mooie bij staan naar die kosten al gauw 70,- Groetjessss
Luiers oprollen kan iedereen toch wel? Wou je gewoon een simpele taart of in de vorm van een motertje ofzo?
Komt ze weer met dr heilige marktplaats Staan (ook nieuwe) mooie bij onder de 30!!!! Luiertaart - Vind op Marktplaats.nl
Ik maak ze altijd zelf, eigenlijk zo simpel en ik stop er dan naar eigen smaak, budget etc dingetjes bij als rompertjes, rammelaar, badspul etc. Echt niet moeilijk, ik zou zeggen: try!
Kadootjes Enzo, Kraamkadootjes, Kraampakketten, Luiertaarten en andere leuke babyartikelen! is mijn oude site maar heb hem niet meer in beheer dus mag ik vast wel wat reclame maken haha
Ik heb er met een vriendin 1 gemaakt waren 3 kwartier bezig. Op internet staan hele handige how to's en daar hoef je echt niet voor te kunnen knutselen
Wat zoek je? Ik maak luiertaarten in de vorm van een motor. Ik doe er dan een flesje in, monddoekjes, slabbertje, hydrofiele luier, luiers, sokjes en een knuffeltje op......Ook maak ik normale. Vind het gewoon leuk om te maken! Mag straks ook weer voor me zusje!
Op www.tante-kee.nl kun je heel leuke bestellen. Je kunt daar ook bedrukte artikelen tussen laten stoppen, zoals een shirtje of rompertje. Erg leuk!
Heb er laatst zelf een gemaakt en was echt niet Moeilijk. Had luiers bij kruidvat gehaald. Hebben vaak pampers maat 1 en 2 voor 5 euro . Verder bij prenatal aanbiedingen er tussen uit gevist, roze romper met tekst papa's prinses 2 euro en compleet pakje 5 euro. Difrax speentje 2,50 en flesje 2,50 en babyhaarband 2 euro voor om de bovenste laag Grote knuffel van hello Kitty had ik nog een nieuwe Puzzeltje 2 euro bij kruidvat Spuugdoekjes om op een paar plekken een luier te vervangen ( 2,50 ofzo bij zeeman) Action roze lint en babyklipjes voor in het haar 3,00. Doekje wat groter wordt in het water 1 euro. Totaal uurtje werk en nog geen 30 euro kwijt voor een grote taart met 3 goed gevulde verdiepingen
Thanks voor alle tips! Ga eens neuzen..maar nu eerst hopelijk snel bevallen. Mijn vriendin is over 2wk ook uitgeteld..dus weet niet of het zelf gaat lukken.