Ik vind het ook moeilijk te zien met de rode omgevingskleur. Maar volgens mij ziet het er aardig positief uit. Succes met klussen!
Tja sluit mij aan bij de andere dames, het lijkt positief maar het is nogal moeilijk te zien met de omgevingskleur!
volgens mij is die niet ositief beide streepjes moeten even donker zijn of de test streep donkerder dan de controle streep maar vind t moeilijk te zien
Nee deze is niet positief. De teststreep is namelijk rechts en niet links. De linker streep knalt eraf, maar de rechter is veel lichter, dus nog niet positief. Klussen kan overigens altijd .
Ik denk niet dat dat positief is want je moet echt een streep hebben die of even donker is als controle streep of donkerder. Misschien moet je morgen nog een keer proberen, want ik had dat ook zo. 4 dagen lang werd streepje steeds donkerder. De 4e dag was ie zelfs donkerder dan de controle streep. Terwijl die de 1e dag heel erg licht was, amper zichtbaar. Succes!
Bedankt voor jullie reacties, de slecht kleur komt doordat de foto gemaakt is met mijn telefoon. We hebben eergisteren en gisteren geklust dus we zullen zien. Vandaag weer een test gedaan en geen streepje meer te zien.