Hallo Eveline, Ik ben helemaal in de war misschien kan jij me raad geven. Mn kleine meid is bijna 4 maanden, ze sliep altijd door van 8 tot 8 en kreeg 4 voedingen van 180+6. Ze dronk dit niet allemaal leeg, soms laat ze 30 a 40 cc staan. Nu zijn we afgelopen vrijdag bij cb geweest en die vonden het al te lang wat ze doorsliep (dit begrijpen we, omdat ze nog jong is). We moesten terug naar 5 voedingen van 150+5 en dr dan s'avonds wakker maken. De laatste twee avonden hebben we dr wakker gemaakt om half 11 en ze dronk toen 120cc op dus best aardig, alleen nu wordt ze s'nachts ook steeds wakker om 5 uur omdat ze honger heeft, terwijl toen ze doorsliep dit helemaal niet had. Moet ik nu gewoon doorgaan met 5 voedingen en afwachten of ze s'nachts komt? Wij hebben nu het gevoel dat ze meer uit dr ritme is. Alvast bedankt Gr Vergo
Hallo Vergo, Je kunt het beste even contact opnemen met het consultatie bureau om te vragen per wanneer je weer terug zou mogen naar de 4 voedingen. Vaak gaan kindjes met de leeftijd van 4 msanden over op 4 voedingen, dan is het niet meer zo belangrijk dat er maximaal 10 uur tussen 2 voedingen in zit, afhankelijk van het gewicht van een kindje. Wellicht kun je dan nog wat rijstebloem toevoegen. Groeten Eveline