dochter doet echt veel te lang over fles

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door Anitaaaxxx, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Hallo,

Ik zit even met een probleem. Baby'smoeten zo'n 15 a 20 min. over de fles doen. Veel baby's drinken te snel, maar mijn dochter drinkt dus te langzaam. Het is echt heel vermoeiend en vooral 's nachts maar gebeurt dus ook overdag altijd. Ze doet zeker 40 min. over een fles van 120 cc (en ook met 90 cc en ook met 150 cc) het maakt allemaal niet uit. Ze valt gewoon in slaap en sabbelt wel maar zuigt dus niet meer. Gevolg: er komt dus niets uit.
    Het is echt heel vermoeiend want ik wil dus wel dat ze de fles op drinkt... meestal wordt ze zo moe dat ze ook nog eens 50 laat staan. Maar dan komt ze na 2 uur alweer en dat is niet de bedoeling. Heb verschillende flessen geprobeerd: Avent, difrax, Dr Browns... maar daar ligt het dus allemaal niet aan... het is puur het feit dat zij in slaap valt (terwijl ze voor ze eten krijgt echt heeeel wakker is en gaat gillen voor haar eten). Hebben jullie tips? Vanmiddag waren we bij baby reunie en ze kregen allemaal eten en iedereen vondhet inderdaad heel raar dat ze er zo lang over doet... 40 tot 45 min. dus. Ohja ze is zaterdag 6 weekjes oud en weegt 4020 gram

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hoi,

Heb je al eens een 3-standen speen geprobeerd? Daarmee gaat het drinken vaak wat makkelijker.

Groetjes Eveline

Deel Deze Pagina