Mijn zoontje is bijna 5 maanden en spuugt opeens heel veel. Dikke klodders zuurruikende melk, geruime tijd na de voeding. Hij heeft het niet op flesjesdagen als ik werk. Ik draag hem veel (in draagdoek en in de beco) kan dat er iets mee te maken hebben? Voeding? (hij heeft het nu ruim een week) Of mijn mijn tsr? Iemand een idee, ik vind het zo zielig
hoi meid, ik zie dat je nog geen antwoord hebt gehad...niet dat ik direct een pasklaar antwoord heb hoor...hoe is het nu? Het kan natuurlijk van alles zijn...misschien is ie niet helemaal fit, of wil hij wat meer aan de borst dan anders en drinkt hij net iets te veel? Soms geeft mijn kleine van bijna 3 maanden ook best veel melk terug...soms zit hem dan een beste boer dwars en soms heb ik ook het idee dat hij gewoon net iets teveel heeft gehad...als je je zorgen maakt, kun je natuurlijk altijd het cb eens vragen? Zolang je kleine lekker drinkt, goed alert is etc dan zou ik me geen zorgen maken...
Is die bewegelijker aan het worden draait die zich op de buik ect ect daar zou het ook aan kunnen liggen.
Hij ligt heel veel op zijn buik (is een buikslaper en ook een buikspeler). het is eigenlijk nog niet anders nu. Zo'n 30 minuten na de voeding dikke klodders melk. En dus niet na de fles (wordt me vertelt dan, daar ben ik zelf natuurlijk niet bij maar goed dat geloof ik dan maar ). Hij heeft er zelf niet zo'n last meer van heb ik het idee, dus misschien drinkt hij wel te veel/te snel/ neemt hij lucht mee aan de borst. Vind het wel vervelend